Recenze (185)
Zelený rytíř (1993) (TV film)
Vendulka by ma utiahla aj na "uvarene nudli!"
Čertův švagr (1984) (TV film)
Tak na toto americania nestacia! Ceska rozpravka v 100% koncentracii. Veronika Freimanova je jednicka.
O zatoulané princezně (1987)
Tak, napisu to cesky: " Tohle chtelo na zaver straslivej vichr z hor !"
Vendeta (2011)
Neviem, ci som sam, ale tento film mi silne pripomina dalsi diel serialu "Mentalista". Ano, zapletka s tajnou organizaciou, ktora prelieza aj statne institucie a kde sa za sluzbu plati protisluzbou - to je "Blakeova asociace" aj s chlpami! A Xander Berkeley - jej sef "Rudy John", ktory vstal z mrtvych. A keby tento film niekto hladal na nete, tak mam aj alternativne nazvy: - the hungry rabbit jumps - lina ryba skace - spravodlivost - hladovy rejsek skace, - vendeta - nelutostna pomsta - justice -seeking justice
Slečna Fisherová a záhada Hrobky slz (2020)
Po seriali som sa tesil, ze uvidim dalsi diel v celovecernom prevedeni. Zial, stalo sa - scenar nudny, slecna Fisherova sa snazi s podporou pocitacovej grafiky zvladnut sceny a'la James Bond, zaverecna pointa - tu som tam marne hladal. Cely sympaticky tim zo serialu natlaceny v uvode do jedinej hromadnej sceny, este aj spicovy dabing serialu bol vymeneny. Dobra rada tym, ktori si oblubili serial - NEPOZERAT!
Petrocelli (1974) (seriál)
Serial som pozeral na viedenskej televizii predovsetkym kvoli sympatickym hercom a nenasilnemu zaujimavemu deju. Trochu mi to pripomina Columba. Petrocelli je menej otravny, skor naopak a manzelku nastastie neschovava v trezore :) Vhodne pre malych i velkych. Ziadne mohutne explozie a potoky krvi. Pozeram z DVD po 50-tich rokoch a mam pri sledovani takmer rovnake pocity, ako predtym. A'propos, v takej vysusenej diere by som zit nechcel.
Sympatický dareba (1966)
Tie 2 hviezdicky su za Mylène Demongeot, pre ktoru mam slabost. Inac gulas a prvy film s Belmondom, ktory som vypol v troch stvrtinach pred koncom, hoci som ho este nikdy nevidel.
Odcházení (2011)
Havel - to mi staci. Skoda ze neodisiel skor, nez zacal pisat taketo klenoty.
Dům U Zlatého úsvitu (2009) (TV film)
Zaujimava poetika, trochu pripomina stare francuzske poeticke fantasy, ale posunute do ironicko-komickej urovne. Pre mna ok. Najlepsie mi sadla Petra Simberova, v tomto filme jasna jednicka. Tesil som sa, ze uvidim dalsi film v jej podani, ale marne. Skoncila ako mnoho talentovanych, sympatickych - a peknych ceskych hereciek.
Nur über meine Leiche (1995)
Potrhla nemecka komedia s dobrymi a sympatickymi hercami, co v poslednych rokoch zacina byt hlavne v US produkcii vzacnostou. Nebudem komentovat dej, ale kto stretne svoju nebohu matku v podobe ukecanej husi (doslovne), ten pochopi.