Poslední recenze (21)
Než jsem tě poznala (2016)
Opravdu nádherný romantický film vyvolávající různé, avšak vždy silné pocity. Slzy u mě vyvovala místami překypující romantika i uvědomění si hlavní pointy. Hlavní herečka skvěle ztvárnila roztomilou, hodnou, překrásnou, citlivou, ulítlou i drzou postavu v jedné osobě, přičemž samotná láska z ní doslova tryská a nemyslím si, že by na světě existovalo něco podstatnějšího!? SLZY DOJETÍ I SMUTKU <3 10/10 => 5*
Zápisník jedné lásky (2004)
Jistě jsem ovlivněn obdobím života, kterým zrovna procházím, ALE byl jsem nadšen atmosférou filmu. Zejména na začátku filmu jsem se několikrát přistihl, jak se přiblble usmívám, neboť romantika z filmu přímo čišela. Viděl jsem v Noahovi sám sebe. Ačkoliv volil úsměvné balící techniky, vše myslel naprosto upřímně a jeho sliby měly váhu. Allie ho naopak ze začátku pouze odmítá, ale postupně lásce propadne a byla pro něho ochotna udělat cokoliv. Nejvíce mě zasáhla hlavní myšlenka filmu, jež poukazuje na to, že pakliže k někomu patříte, tak osud Vaše cesty dříve či později spojí a čas je nejlepší lék na vše. Věřím, že zažiji podobný příběh a s radostí si ho tímto filmem kdykoliv zopakuji. Vřele doporučuji všem postiženým láskou! 9/10 => 5*
Mechanik (2004)
Velmi zajímavý film, vybočující ze standartů. Od začátku je v něm speciální, odlišná a poutavá atmosféra. Po celou dobu jsem si kladl otázky "proč?", avšak odpověď jsem dostal až v posledních minutách, kdy do sebe vše zapadlo, jako dobře vymyšlená skládanka. Možná jsem čekal větší pointu, nemůžu však říct, že bych byl touto zklamán. Špinavé svědomí dožene každého, lidé jen mají odlišné schopnosti, jak ho vstřebávat, odvrátit a ventilovat. HUBENÉ ZEŠÍLENÍ -> 7/10 => 4*