Recenze (602)
Na nože (2019)
téměř Poirotovské a přesto vcelku originální ♣
Zaklínač (2019) (seriál)
různorodé, temné, násilné, sprosté, lidské, ironické, ... až na drobnosti přesně takové, jaké to má být ♣
Čertí brko (2018)
originální a vcelku pěkné, ale debilně a zcela zbytečně uzpívané ♣
The Stag (2013)
nízkorozpočtová trapná jednoduchost ♣
Úkryt v zoo (2017)
silné, emocionální a velmi dobře zpracované ♣
Tolkien (2019)
hluboce uctivé, fanouškovské a upřímné ♣
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
blbá kamera, divná ale zajímavá hudba a zábavné ♣
Tomb Raider (2018)
vizuálně hrozné, herecky průměrné, ale scénář slušný ♣
Noc v New Yorku (2014)
netradiční, ale trochu nudné ♣
Rychle a zběsile 8 (2017)
šílené, nápadité, vtipné, zábavné ♣