Recenze (602)
Slunce, seno a pár facek (1989)
lepší a zábavnější než jahody ♣
Než jsem tě poznala (2016)
slabší rozjezd, ale nakonec extrémně silný a dojemný zážitek ♣
Světová invaze (2011)
oboustranně zajímavé, trošku zvláštní kamera, ale správně mariňácké ♣
Kráska a zvíře (2017)
poutavé a kouzelné, nenudící a kupodivu i příjemné svou romantikou ♣
Legendy záchranářství (2017) (seriál)
vše z praxe, smysluplné, relativně objektivní a hlavně zajímavé ♣
Zpívej (2016)
nijak extra nenadchne, ale přesto poměrně zábavné a originální ♣
Walk the Line (2005)
po téměř všech stránkách skutečně věrohodné ♣
Všechno nebo nic (2017)
přátelské a slušně zahrané, ale jinak strašné (scénář, režie, hudba, ...) a wtf - reklama na cigarety? neskutečné ♣
Lída Baarová (2016)
historicky obstojné a občas i zajímavé, ale místy velmi prazvláštně natočené ♣
Občanský průkaz (2010)
smutné a bolestné, ale zábavné a velmi poučné ♣