Oblíbené seriály (10)
Pohotovost (1994)
geniální! ♣
Teorie velkého třesku (2007)
boží ♣
Futurama (1999)
geniální ♣
Hvězdná brána (1997)
prostě legenda ♣
Simpsonovi (1989)
není co dodat ♣
Živí mrtví (2010)
neoriginální téma v božsky originálním provedení ♣
Námořní vyšetřovací služba (2003)
sice trochu méně nápadité, ale přátelské a návykové
JAG (1995)
často trapné, přesto boží.. jedna z klasik mého mládí ♣
Chicago Fire (2012)
dost přehnané, vyumělkované, okopírované a přesto kupodivu velmi zábavné ♣
Zaklínač (2019)
různorodé, temné, násilné, sprosté, lidské, ironické, ... až na drobnosti přesně takové, jaké to má být ♣