Recenze (88)
Útok na Bílý dům (2013)
U filmu sem se pobavil, někdy jsem měl pocit, že se dívám na komedii. U pomalejšího začátku jsem čekal kdy už něco přijde. A přišlo.. Spousta zápletek, akcí. Samozřejmě klasické americké "sám všechny zabiju". Všechno zase dopadne nakonec dobře:) Ale jsem opravdu spokojený .
Očista (2013)
Dávám 3+ protože sem se celkem zadíval. Je jasné, že film je skoro amatérský. Když odmyslíme pár věcí film baví. Už ten námět a napětí, jen škoda že se to líp nevyužilo.
2 zbraně (2013)
K top filmu tomu ještě určitě něco chybí, to je jasné. Hlášky ok, děj, přestřelky a ta Paula:) Jestli si chcete odpočinout a pobavit tak můžu jen doporučit.
Millerovi na tripu (2013)
Od každého jsem slyšel, jaká to není nejlepší komedie, ale zas tak bych to neviděl. Zábava ano, herecké obsazení ano, vtípky ano,ale všechno lehce předvídatelné. Asi jsem čekal malinko víc.
Machři 2 (2013)
Taková přehnaná blbost, že musím dát 4 hvězdy. Děj úplně o ničem, ale hlášky a vtípky stojí za to. Nasmál jsem se celkem dost.. :)
Spisovatelé (2012)
Takové průměrné, trochu citlivé dojemné drama. Klidná rodinná oddychovka..
Muž z oceli (2013)
Lepší první polovina filmu, když si sympatický , našlapaný Henry Cavill hledá místo na zemi. Celkem to ušlo, ale asi jsem čekal víc..
Mezi vlky (2011)
Čekal bych možná jiný průběh.. Škoda toho konce, jinak docela slušný film.
Iron Man (2008)
3 hvězdy jen kvůli hercům.. jinak to není můj šálek kávy..
Po zániku Země (2013)
Jedno podívání a stačí. Vypadá to pěkně, ale celý film o tom jak jde syn lesem aby našel signál... trošku nuda ne? čekal jsem úplně něco jiného..