Recenze (21)
Horná Dolná (2015) (seriál)
No, pravdou je, že títo herci majú na viac. smiať sa na tom, ako si z nás dedinčanov robia srandu, alebo ako nás vidia ľudia z mesta, to sa mi veľmi nechce. ale aj napriek tomu je to stále pozerateľnejšie ako braky typu - Nepokojné víno, Ufňukaní chlapi, Splašené koníky, Bytovka...
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
"hovori sa ryza, ty curak." :)
Deadwood (2004) (seriál)
Možno až prehnaná realita, ale keďže mám nejakú slabosť na western - *****
Hra o trůny (2011) (seriál)
Telenovela z dávnych čias?
Ripper Street (2012) (seriál)
Po poslednej časti som zvažoval či neuberiem jednu hviezdu. Pokus o iné ako klišoidné finále, ale vôbec nevyšiel!!!
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
Nefalšovaná nenávisť, ktorú mohla hneď na začiatku vyriešiť malá štipka pokory z obidvoch strán. No čo, my ľudia sme už raz takí - často nepoučiteľní!
Nedotknutelní (2011)
V živote možno všetko neide tak hladko, ale toto je príjemní rozptýlenie.
Krajina střelců (2003)
Správny western (nie nejaká blbá snímka o tom kto skôr vytasí) s trochou akcie. Costner s Duvallom *****
Poslední samuraj (2003)
Prostredie vychádzajúceho slnka vo filme veru nemusím, ale pri tomto chtiac nechtiac musím spraviť výnimku!
Poslední Mohykán (1992)
Videl som to už asi 20 krát a budem to pozerať aj s mojimi vnúčatami.