Oblíbené seriály (9)
Deadwood (2004)
Možno až prehnaná realita, ale keďže mám nejakú slabosť na western - *****
Hell on Wheels (2011)
Ripper Street (2012)
Po poslednej časti som zvažoval či neuberiem jednu hviezdu. Pokus o iné ako klišoidné finále, ale vôbec nevyšiel!!!
Hra o trůny (2011)
Telenovela z dávnych čias?
Vikingové (2013)
Hatfieldovi a McCoyovi (2012)
Nefalšovaná nenávisť, ktorú mohla hneď na začiatku vyriešiť malá štipka pokory z obidvoch strán. No čo, my ľudia sme už raz takí - často nepoučiteľní!