Recenze (83)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Podarená béčková zábava. Teda najmä posledných 20 minút. Plus nádherná ryšavá "biela" čarodejnica.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Veľmi dobrý pilot. No a čo že triky sú ako zo skicára, ale je to zábava. Da Vinci sa síce musí v hrobe obracať, ale ako seriál je to skvelé.
Vikingové (2013) (seriál)
Krása! Reálne zobrazenie severského sveta a vikingov. Konečne poriadny historický seriál a nie bukvice v Spartacusovi. Tento seriál sa diel od dielu zlepšuje. Ragnar by Spartacusa roztrhal v zuboch.
Orphan (2009)
Kde sa hrabú všetky moderné "horory". Tak dobre odvedenú filmovú prácu som už dlho nevidel. A ten záver - paráda.
Sinister (2012)
Možno som čakal viac, ale výborný horor so skvelou atmosférou. A ten soundtrack!
Země bez zákona (2012)
Veľmi dobre! Silácka tvrďárna jak prasa! Slizký Guy Pearce vs neporazitelní bratia.
Americký zločin (2007)
Precízne natočený, znepokojivý film s výbornými hereckými výkonmi. Najhoršie je, že bol natočený podľa skutočných udalostí. Ľudská krutosť nemá hranice.
Dredd (2012)
Hlášky, brutalita, atmosféra, niekedy otravné slow-mo a drsný Urban. ! "I´m the law.."
Probudím se včera (2012)
Strašne dlhé, nesúrodé...ale sem-tam zábavné + milá Eliška :).
Haló (2012) (pořad)
Lebo Hesso Jaštěrák :D a Les je sviňa! :D