Poslední recenze (21)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Netušil jsme že mě v téměř 50 letech bude bavit animák. Úžasný vizuál ,puberťácký humor a skvělá retro hip hop hudba, kdy ještě stála za to. Určitě musím vidět několikrát, protože v jednom záběru moc dění. A už se těším na pokračování.
Za čárou (2021)
No už jsem viděl lepší kousky ze Segalem . Ale roboti jsou plus.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Je mě 44 let hvězdné války jsem viděl prvně na německém programu ve svých 9 letech.A úplně jsme jim propadl.Každou epizodu jsme viděl minimálně 30×. Miluji tu pohádku, ale z té poslední epizody mám pocit že Disney a Abram SW nesnáší. Tolik vykrádaček nebylo ani v 7 epizodě co tady.A co bylo nejhorší rovnováha nenastala.