Poslední recenze (22)
Game Story (2024) (seriál)
Já jsem nadšen ,minimálně první půlka hovoří o všem co jsem dám zažil .
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Netušil jsme že mě v téměř 50 letech bude bavit animák. Úžasný vizuál ,puberťácký humor a skvělá retro hip hop hudba, kdy ještě stála za to. Určitě musím vidět několikrát, protože v jednom záběru moc dění. A už se těším na pokračování.
Za čárou (2021)
No už jsem viděl lepší kousky ze Segalem . Ale roboti jsou plus.