Recenze (637)
Děti Nagana (2023)
Líbilo se mi to moc, ale strašně mi vadí ty nedotažené příběhy, především u dívky Káti. To snad došly peníze, nebo jaký to mělo smysl?
Devadesátky - Poprava bodyguarda (2022) (epizoda)
Štáfek si moc nezahrál a Novotný jako Jonák dokonalý!
Devátá brána (1999)
V hlavní roli Johnny Depp a to doslova a do písmene.Všechno ostatní,včetně režiséra a scénáristy je jenom stafáž.Film se mi líbil,mám podobná témata rád,ale právě proto si myslím,že se s tím dalo udělat víc a nemuselo se mluvit jen o Deppovi.75%
Dialogy pro klarinet, cimbál a bicí (1985) (TV film)
Strašlivé!!! Nehodné kapitána Exnera! Jedna hvězda jen proto, že nerad dávám odpad, ale tohle k němu má hodně nakročeno.
Díra u Hanušovic (2014)
Na tohle mne neužije, děje je tam asi tak na deset minut a nudu nezažene ani pražská herecká elita, zvlášť když se snaží mluvit po moravácku.
Dlouhá míle (1989) (seriál)
Jsem rád, že ČT vytáhla znovu tenhle seriál, který byl v době svého vzniku peckou a stáří mu nic moc neubralo. Perfektní herecké obsazení a výborná režie. Nebýt té nesmyslné zápletky při maratonu, bylo by to za pět. Už při premiérovém vysílání zněla z odborných kruhů kritika, protože neexistuje, aby na trati nebyla lékařská pomoc. Ani v tunelu!
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
První díl mě nebavil, ale to se mi děje dost často. Pak se to rozjelo neskutečně. A nejhorší je, že mnozí zaměstnanci ČT na twitteru psali, že to přesně takhle je... :-)
Dobré zprávy - Jízda s princem (2022) (epizoda)
Proboha, proč tam musí být tolik nesympatických postav? Chápu, že v seriálu musí být i záporáci, ale tak moc protivných lidí mě teda k seriálu fakt nepřitáhne.
Docent (2023) (seriál)
Jiří Strach to umí líp, tohle bylo plné nelogičností, nesmyslů a protivných lidí.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Asi bych dal o hvězdu víc, kdyby ty postavy nebyly tak strašně protivné. Vetchý se chová jako primitiv a Voříšková jako rozmazlená puberťačka.