Recenze (637)
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Bylo to zvláštní, netradiční a rozhodně bych to nenazval pohádkou. Výborná byla Leona Skleničková a problém nemám ani s ostatními. Jen to bylo trochu moc rozvleklé, ovšem přidávám se k hlasům, které volají po dalších dílech.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
No, mělo to mít tři díly a já po tom třetím nevím, jak to vlastně dopadlo. První dvě části byly lepší, třetí díl byl divný. Chápu, že se nechá otevřený konec pro případnou další sérii, ale aspoň nějak uzavřené to být mělo.
Ledviny bez viny (2022) (TV film)
Ještě méně originální, než předchozí "Zuby"
Metaloví lordi (2022)
Vynikající muzika, ale strašně, fakt strašně nesympatické postavy. Škoda.
Mimořádná událost (2022)
Mělo to být kratší, ale zasmál jsem se.
Odznak Vysočina - Zlobába (2022) (epizoda)
Tak daleko to došlo, že už i Michal Suchánek hraje policajta...
O mě se neboj (2022) (seriál)
Velké překvapení!
Pálava - Štístko (2022) (epizoda)
Nemůžu říct, že by se mi to nějak moc líbilo, naopak můžu říct, že se mi to moc nelíbilo...
Pánský klub (2022)
Co je to za módu, že v každém filmu musí někdo umřít?
Po čem muži touží 2 (2022)
Málo Anči, moc Langoše. Škoda.