Recenze (637)
Pražské orgie (2019)
To si snad Irena dělá srandu!!!
Rock of Ages (2012)
Příjemná, ale zapomenutelná blbinka. Jednu hvězdu přidávám za geniální propojení We Built This City a We´re Not Gonna Take It.I když Twisted Sister to asi úplně nemysleli jako song pro ženy, demonstrující proti rocku. :-D
Pohoda u krbu (2020) (pořad)
V zimě tím přitápím! FAKT TO FUNGUJE!!! :-)
Staříci (2019)
Pouze úcta k výkonům obou starých pánů mi brání v tom, abych tomu dal odpad!
Zrádci (2020) (seriál)
Můj dojem z téhle hrůzy je asi takový: Režisér na drogách, kameraman na drogách, zvukař na drogách a hluchý, scénárista na drogách, dramaturg ČT na drogách nebo se zvráceným smyslem pro humor. Jestli to ale mělo být jenom originální, tak v tom případě se to povedlo.
Terminátor: Temný osud (2019)
Čtyři, z nostalgie a za Lindu. Nebylo to špatné, ale už by to měli nechat spát.
Poslední aristokratka (2019)
Kdybych nečetl knížky, líbilo by se mi to víc, takhle bylo očekávání až příliš velké.Tři hvězdy a jedna navíc za ty záběry jako z Popelky.
Zrádci - Vstup do prázdnoty (2020) (epizoda)
Nevím, jestli tady řádí nějaký Taušův fanklub, ale deset minut po začátku měla tahle děsuplná příšernost 85 procent! Teď už se to dostává trochu do normálu. Za sebe konstatuji, že to bylo naprosto, ale naprosto nekouikatelné!
Past (2020) (TV film)
Další zklamání... Myslel jsem, že film bude o samotné akci StB, ale dostal jsem zase jenom cestu do hlubin duše vesměs fiktivních postav. A vniveč přišly fantastické herecké výkony herců, především Zuzany Stivínové.
Veterán (2020) (TV film)
Dobrý příběh, dobrý scénář, dobře vybraní herci, ale chybí tomu něco...ani nevím co, prostě něco, co by to zvedlo.