Recenze (637)
Kdyby radši hořelo (2022)
Žádná komedie, nekonečná nuda. A Krobot tyhle postavy hraje samozřejmě skvěle, ale možná by to už chtělo na chvíli opustit škatulku.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Jsem nadšen!!! Na české poměry absolutně nevídané! Sedm hvězd! Pět za film a dvě za double Elišku Křenkovou.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Asi jsem měl příliš velké očekávání... A mimochodem, v roce 1971 ještě termín Vršovický dloubák neexistoval.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Hodina a půl je přesně tak akorát.
Místo zločinu České Budějovice (2023) (seriál)
No tak to je hotovo, když jede Jarda Kužel na Ukrajinu, tak to je do měsíce s Putinem amen. :-)
Černé vdovy - Série 2 (2023) (série)
Bavilo. Hlavně kvůli Lucii Siposové. Její Veronika je úžasně pitomý stvoření. :-)
Princ Mamánek (2022)
Pohádka určitě ne pro děti. Originální, možná až moc. Vzhledem k tomu, co se tam odehrávalo, jsem čekal, že snad dojde i na sex... Dvojku bych k tomu netočil.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
První díl mě nebavil, ale to se mi děje dost často. Pak se to rozjelo neskutečně. A nejhorší je, že mnozí zaměstnanci ČT na twitteru psali, že to přesně takhle je... :-)
Docent (2023) (seriál)
Jiří Strach to umí líp, tohle bylo plné nelogičností, nesmyslů a protivných lidí.
Prezidentka (2022)
Já chci taky takovou prezidentku. :-)