Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Animovaný
  • Sci-Fi

Recenze (13)

plakát

Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál) 

Příběh je moc hezký. Bohužel multikulturní woke vymývárna hlav z toho dělá zkažený seriál. 1) každá rodina je rasově smíšená, 2) každý vůdce/velitel nebo ochránce je černý, 3) každá hlavní postava svého příběhu je žena, 4) vesnice v Udûnu o 5 domcích má +- 100 obyvatel, polovina se jich přidá na stranu skřetů, a přesto místo útěku, se skretama a vlastníma obyvatelema bojují, 5) čím víc lidí skřeti pobyjou, tim víc se jich v dalším střihu objeví. Přísahal bych, že se lidi během válek množí, 6) skřeti se podkopavaji pod vesnicemi, aniž by si jich kdokoliv vsiml, 7) skřeti jsou větší, než lidi a jsou to elitní zabijáci, přitom v Pánu Prstenů je to ubohá rasa, která je ráda za to, že udrží meč, 8) v seriálu se skřeti prezentují jako skuruti, přitom skuruty vyšlechtil až Saruman, 9) Elfové vypadají, jako příbuzný Donalda Trumpa

plakát

Duna: Část druhá (2024) odpad!

Jak by řekl klasik: "Tho je ale píčovina". Kdybych neviděl originál a díval se na příběh poprvé, absolutně bych mu nerozuměl. Příběhový guláš s plochými charaktery. Jak jsem psal recenzi k prvnímu dílu před časem, po shlédnutí 2. části se mi potvrdila. Hlavní hrdinové jsou citově nestabilní děti, které si křikem snaží vydobýt pozornost. Podle WOKE CULTURE silná nezávislá 20 letá žena vede armádu mužů tím, že se vzteká, vříská a dělá drama. Paul Atreid je nevyspelý puberťák, který neumí vůbec nic. Nijak se nevyvíjí, přišel mezi Vremeny, jako nežádoucí a po vypití červího jedu se stal nekompromisním diktátorem, kterého všichni najednou poslouchají. V originále přišel Paul Atreid učit Vremeny boji, boji zvukem atd. V ubohém remaku zvuk vůbec není. Paul v originále prošel změnou, duševní změnou, bojem se sebou samým a bylo vidět, jak se z něj stává muž a vůdce. To, že vypil vodu života mu dalo schopnost komunikovat s červy a jen díky nim mohl porazit Harkoneny, protože Vremeni byli pouhými vyhnanci, utecenci schovani v poušti. Ta největší lůza beze schopností boje a zbraní s pouhými noži. Zatímco ve filmu mají armádu plnou Chucků Norrisů, bazuky a lasery. Oproti originálu se z pubertálního spratka stal bezcharakterni diktátor, který se neštítí použít atomovek, aby se stal imperatorem a odkopnout svojí holku, které celý film říká, jak jí bude milovat do konce života. Paul Atreid v originálu byl charismatický a čestný muž. V ubohém remaku je to puberťák, který neví, co chce, ma plochý charakter a rozhodně to není hradina. Vremeni jsou banda utlačovaných Palestinců s fascinujícími zbraněmi, bojujících proti utlaku Izraele. Do toho narvou komplikovanou a nezáživnou politickou hru. Je to blbost, blbost, BLBOST. Zůstanu u originálu a doporučuji to všem, kteří si vybírají, na co se dívají a neztrácí životní čas u čehokoliv. Snad má režisér nějakou sebereflexi, zabalí to a trojky už se nedočkáme.

plakát

Duna (2021) 

Nečekal jsem od remaku tak atmosférického filmu mnoho, ale těšil jsem se. Jsem zklamaný. Jediná sympatická postava je Leto Atreid. Zbytek je jak posbiraný levný komparz. Nejsmutnější na tom je, že ani hlavní postava není sympatická. Jedná se o rozmazleneho spratka, který nezná své místo, nezná kodex, místo slechtice se jedná o ublíženého puberťáka, ke kterému jsou všichni nespravedliví. Zatímco v originále se jednalo o charizmatickeho, skromného a inteligentního muže. Postava Paula Atreida se postupně vyvíjela, získávala zkušenosti, které predavala dál. Místo toho, aby se Paul v Shizac Haderaka vybudoval, je jím už od narození a už od 30. minuty se ví, že jim je. Takže nějaké stupňování příběhu absolutne neexistuje. Atmosféra hrdiny neexistuje. Atmosféra šlechty, králů, knížete atd. neexistuje. Žádná úcta k vládcům, žádný kodex. Celkově atmosféra není. Harkoneni jsou jen banda skinheadů. Žádní ohavní roboti, co se ničeho neštítí. Baron je jen buřt, jinak celkem normální. V originále to byl odporný perverzní deviant ohavně napadený chorobami, díky kterým měl bizarní bolaky a vypadal a choval se opravdu nechutně. Opět atmosféra harkonenů nulová. To samé jeho synovec, kulturista ze Strážců Galaxie. Postava bez smyslu, bez podstaty. Kdyby ve filmu nebyl, nebylo by to znát.  Hlavní postavou se misto Paula Atreida stává oholený Aquamen, který všechno rozseká level Steven Segal nebo Chuck Norris.  I sem museli nacpat Zendayu. Ta holka z Jetixu musí být snad v každým 2. filmu. Zase je tam moc černých.  Režisér nezvládl: 1) vybrat sympatické / nesympatické herce 2) vybrat herce vhodné pro charaktery postav 3) budovat atmosféru příběhu  4) růst charakterů  5) neřešit rasy 6) pracovat s divákem ve smyslu odporu k Harkonenům Kdybych si mel vybrat, originál je jasnou volbou. Remake už víckrát vidět nemusím.

plakát

Matrix Resurrections (2021) odpad!

Stojí to za hovno. Tahle věta kompletně a detailně vystihuje úroveň a kvalitu filmu. Nevěřil jsem, že by se pokračování Matrixu mohlo sprznit na tak nízkou úroveň. Ten příběh byl přece tak jednoduchý. Režisér s producentem by měli být soudně trestaní za hanobení tak skvělé trilogie a práce lidí, kteří mají narozdíl od nich nějaký talent. V prvnich 20 minutách jsem si říkal, jestli to je amatérský film svěřený studentům 1. ročníku umělecké školy nebo parodie na Matrix. Morfeus je kašpárek bez charisma, s komplexem méněcennosti, který si hraje na frajírka, aby všem okolo a především sám sobě dokázal, že není nějaká nula. Niobe je stará zapšklá nafoukaná ježibaba, která plive na všechny. Nějaká 18ka, generálka nebo co má za hodnost, vypadá jak lezba, 1/3 filmu je jak chlap, 2/3 filmu je opak, naprosto submisivní a 3/3 filmu je prakticky neviditelná. 90% charakterů je krajně nesympatických. Celý film je uměle barevný, jako by šlo o nějaké video na Instagram. Příběh nemá strukturu, uprostřed filmu evidentně nevěděli, co dál, tak tam dali zombiky, vrtulníky, rakety. Celkově mi přijde, že ten film natočili z donucení za 2 dny, protože už to všichni chtěli mít z krku. Agent Smith teď sám najednou dává Neovi nakládačku, přitom ten umí ovládat Matrix. Kamsi se ztratilo oslovení "Pane Andersone" a oslovuje ho Tome. Silně to evokuje dojem, že herci pořádně nevysvětlili jeho roli a vlastně ani neviděl filmy Matrix. Jako, když k vam v práci do týmu naberou nového zamestnance a ten neví čí je. Celý film je iracionální. Vlastně ani pořádně nevím, o co v něm šlo. Trinity najednou umí lítat a je z ní vyvolená taky. 60 letá bába tam lítá s 60 letým Keanu Reevesem. Naprostá ztráta času. Nedivejte se na to. Šetřím vám čas. Odpad a hanobení umění předchozích režisérů.

plakát

Marianne (2019) (seriál) 

Stupidní horor, stupidní lidi a naprosto nerealistické chování postav. Nesympatická babochlapoidní hlavní postava. 2 dementní lidi odejdou nahý v noci do lesa a nikomu to nepřijde divný, nikdo nevolá policii, nikdo nevolá psychiatry, oba si můžou žít dál. Ve městě je bába, která si myslí, že je čarodejnice, pochčije se a tahá cizí lidi, aby jí hrabali do rozkroku, trhá zuby a do kůže smotává váčky, vyhrožuje likvidací, ale nikomu to nepřijde divný, nikdo nevolá policii, nikdo nevolá psychiatry. Jak by řekl Šerminátor: "To je ale blbost"

plakát

Alice in Borderland (2020) (seriál) 

SPOILER ALERT! Nejprve si musíme přiznat, že se jedná o roztahanější vykrádačku Hry na oliheň. Celkově to stojí za shlédnutí, ale 2 dny bez spánku sledování dvou řad brutálního seriálu s jednou zásadní hádankou, abych se dozvěděl, že to je vlastně jen sen random týpka v komatu. To za to nestojí. Konec je zklamání, naopak je potěšující, že ti, co zemřeli, se vlastně dávají do kupy ve špitále. Mínusy - trochu svalnatější týpci mají sílu jako medvěd... jednou rukou odhodit stokilovýho chlapa 3 metry do vzduchu, ta fyzika je extrémně přehnaná. Vzpomněl jsem si na šaolinský fotbal. Postřelený, pořezaný lidi, dovedou krvácet klidně celý den, čekají na jednom místě, než ostatní dohrajou hru, aby nakonci řekli "Odmítám být občanem". Některé postavy jsou vyloženě nesmrtelné. Zastřelí je, zapálí je, vyhodí je z okna a oni se stejně v dalším díle vrátí, kde vykašlávají krev, ale mají jí asi nekonečno. Protahované scény, kdy se hlavní hrdina zeptá na otázku, oponent se zeptá, jestli opravdu chce znát odpověď, hlavní hrdina mu odpoví, proč chce znát odpověď. Oponent mu odpoví, jestli opravdu chce znát odpověd. Hlavní hrdina odpoví zase nějakým svým příběhem. Oponent se zeptá, jestli mu to za to stojí znát odpověd. A tohle tak běží asi 30 minut a skončí to tak, že mu oponent řekne, že si musí počkat na konec seriálu. Všichni tam pořád opakují, jak musí přežít, aby změnili svět, postarali se o rodinu, pomstili kamarády, poznali pravdu..jsou v depresi, ale všichni to zakončí větou "Ale já přežiju, dostanu se na konec." a za 3 minuty stejně umřou. Některé postavy jsou extrémně nesympatické a člověk se diví, jak to, že je ještě někdo neoddělal. Charaktery postav se v seriálu mění z dílu na díl. Jeden díl jsou to hyeny, který zaslouží skalpovat a pochcat, druhý díl jsou z nich hrdinové, které všichni milují. Plusy - prostředí, zajímavý poutavý tajemný příběh - v noci jsem nespal, abych se dozvěděl, co se bude dít dál. Hezké japonky...nikdy se mi asiatky nelíbily, ale v seriálu mají takový zvláštní šarm. Satelity ve vesmíru, které prostřelí komukoliv hlavu lusknutím prstu, takový zbraně ve své zemi chceš mít. Mít je Ukrajina, tak vyhraje válku s ruskými fašouny do 1 minuty. Zajímavý seriál, který nepotřebuju vidět znovu. Některé díly jsou zbytečné. 6 dílů, kdyby se vypustilo, mohla by z toho být fajn trilogie, jako Hunger Games.

plakát

Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál) odpad!

No to je shit. "...ale lidé mi říkají Avallach" Jací lidé? Vždyť nic, jako lidé neexistuje. Jestli tomuhle dá někdo víc, než 2 hvězdy, tak to jasně vypovídá o tupém konzumentovi čehokoliv, co se dá zapnout v bedně. Hlavně, že to vydává zvuky a něco se tam hýbe. Dejte super příběh do rukou neschopným, netalentovaným režisérům, kteří dělají práci, kterou dělají, kvůli úchylné zvrhlosti osudu, protože jediné, pro co existují jejich zbytečné životy je LGBT a Black Live Matters. Lesbická trpaslice se spojí s černoškou alias reprodrozdem z Hunger Games, asiatkou a Mad Maxem, který má blízko k elfovi, asi jako Miloš Zeman ke Zlatovlásce (A elfí uši to fakt nezachrání), aby zabili pošetilou elfí princeznu, která slíbí teplému veliteli vojsk, že z jeho šamstra udělá urozeného a dokonce gayům povolí svatby. Těžkej americkej socík, Black Live matter a LGBT VNUCOVAČKA. Zaklínač najednou nepotřebuje elixíry k tomu, aby porážel stvůry...prakticky všichni na dobré straně, umí pomocí dýky (někdy s kladívkem na naklepávání řízků) rozsekat 100 vojáků v brnění a s meči. Trpaslíci zapomněli mluvit ostravsky. MadMax s černoškou, nebo pardon Afroameričankou, se znají 2 dny a už jsou do sebe bezhlavě zamilovaní, přitom mezi nimi není absolutně žádná energie, žádná chemie a je vidět, že celý to divadlo herce evidentně taky nebere. Celý je to takový LGBT kytičkový výchovný seriál o toleranci všeho a bez černého humoru, tak jak jsme od Sapkowskiho zvyklí. Evidentně mu museli hodně zaplatit, aby tenhle odpad posvětil a zradil svůj příběh, svět Zaklínače a atmosferu knihy/hry. EDIT: Po shlédnutí posledního dílu měním hodnocení ze 2 hvězd. Tohle je vážně odpad. Nezávislá černá žena svrhla slabou bělošskou utlačovatelku, bez zkřivení vlasu. Tohle není Zaklínač, ale špatná fan fikce social warriors z USA. Přesně, jak píší ostatní recenzenti. Pozitivní věc? Hezká krajina a sympatická naivní císařovna. V tomhle hnoji nelze nefandit záporákům.

plakát

Wednesday (2022) (seriál) 

Začnu asi dabingem. Pokud se chcete dívat na tento seriál, silně doporučují nedívat se s českým dabingem. 1. slova od Wednesday mi evokovali dabérku z 2 a půl chlapa, konkrétně postava věčně nalité lesbické dcery Charlieho, která chtěla ojet všechno, co mělo vagínu. Když se zaměřím na seriál bez dabingu, tak se mi velmi nelíbí, jak je Wednesday emoční. Ne, není emoční, jako dnešní teenky, ale vypadává z role opravdové Wednesday z 90. let s prázdným psychopatickým pohledem, suchým sarkastickým vtipem a naprostým odmítáním všeho normálního, jako je tancování na plese. Tohle je Sheldon Cooper v mrtvolnější ženské podobě. Na seriál jsem se těšil, protože každý vybarvoval Ortegu, jako skvělou herečku, která Wednesday trefila, ale faktem je, že je to prakticky uplně jiná postava a s Addams Family tohle nemá skoro nic společného.  Jestli tomuhle seriálu někdo dal 4 hvězdy, jasně to vypovídá o tom, na jak zoufalé úrovni jsou dnešní seriály.

plakát

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016) 

Moc nechápu ty prázdné hlavy, které tomuto výjimečnému filmu jsou schopny dát 1 hvězdu. Tohle už není o názoru, ale o vkusu, který tady spoustu lidí neumí ocenit. Film má vynikající příběh a i mně, jako odpůrci slaďáren, se líbil vztah mezi hlavními hrdiny. Film má skvělou atmosferu, kdy nevíte, co "divného" vyskočí z rohu. Zrůdy vypadají mysticky a děsivě, kdyby Burton na děsivosti přidal, byl by z toho tuctový horor. Ale tímto vystihl přesně tu pravou mez. Příběh se odehrává v Británii, což je daleko lepší, už z hlediska atmosfery, než USA, jako většina Burtonových filmů. Skvělé výkony Evy Green a Samuela L. Jacksona příběhu přidávají. Navíc udělat v dnešní pokroucené době social warriors z černocha padoucha, to chce odvahu. Chyběl tomu snad jen Johny Depp, ale tím by se pozornost strhla z hlavních hrdinů. Je to jeden z mála filmů, u kterých se těším a věřím v další díl/y.

plakát

V zajetí démonů 2 (2016) 

První díl byl fajn, ale druhý se mu vyrovnat nemůže. Ani ne kvůli tomu, že by to nějak mělo být ohrané, ale prostě to není děsivé, kromě začátku, kde se spustí autíčko. Postavy jsou těžce patetické. První Anita Gregory se snaží za každou cenu popřít, že se v tom domě něco děje a snaží se za každou cenu a při každé příležitosti obviňovat rodinu z podvodu a upozorňování na sebe, jako by z toho měla něco mít, že tam ten demon bude řádit dál. Ale pořád jim tam leze do domu a otravuje s tím, že to rozhodně nemůže být pravda, i když jí tam nikdo nezve. Natáčí soukromí rodiny, což je porušování zákona i v té době a je zajímavé, že zrovna v tu chvíli, když má kameru nastavenou do kuchyně a natáčí, tak posedlá dívka dělá sama nepořádek v kuchyni. Zrovna v tu chvíli. Další hloupou postavou je matka rodiny, která si spí, zatímco dcera tam vříská, jako by jí do konečníku rvali gigantické dildo a démon s ní už vomlátil snad všechny stropy v domě, v klidu si potom vstane a řekne si, co se to deje a po 5ti minutách vstávání se rozhodne, že by asi měla běžet za svým děckem, když jí tam už takovou dobu terorizuje démon. Jako by se to stalo poprvé a nebyla na to připravená. A třetí hloupou postavou je samotný Rampelník alias Valak, který se nechá sfouknout jen vyřčením svého jména. Ve filmu není souboj s démonem, žádné přetahování o duši, žádné zapuzování. Nejvtipnější je celkem sypatický duch staříka se svým "Šem Billy Wilkinš a mám šedumdešát roků", který je ovládán Valakem a nesmyslně celý horor zlehčuje a znevažuje, i když zápletka, že za zlo nemůže duch dědy, ale něco třetího je velmi zajímavá a je vidět snaha režisérů. Budu věřit, že 3. díl bude lepší.