Recenze (293)
JCVD (2008)
JCVD se konečně na stará kolena rozhodl že bude hrát a tak si natočil poslední film kde konečně hraje, ale není to něco co by mi mělo vyrazit dech a přitom si sednul na zadek. Film je nudný bezdějovy a s stupidním koncem. Když to schrnu JCVD je prostě o JCVD.
RocknRolla (2008)
K tomuto filmu se nedá nic dodat to se prostě musí vidět. RocknRolla voe :)
Spirit (2008)
Jedna hvězda za styl filmu a druha za Evu Mendes, která je prostě užasně sexy.
Stáhni mě do pekla (2009)
Výborná šoková terapie. Ve filmu obsažený černý humor nás uklidňuje od neustálých lekavých scén, kvůli kterým musel z kina dokonce někdo odejít. Film jsem si užíval, až na rušivé aspekty, neustále se někdo za mnou bavil a snažil se komentovat každou scénu. Za poslední dobu konečně horor který má velké kvality.
Vzpoura v Seattlu (2007)
Film není ani levičácký ani pravičácký, je to prostě o síle lidí, policistů, národů, diplomatů. A o hnusu co se děje na naší planetě, ale pokrok prostě nezastavíte.
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Dokončení příběhu Mesrina se neuvěřitelně povedlo, jak z povahové části tohoto neuvěřitelně drzého gangstera, tak s filmového počinu. Nedá se dodat nic jiného než že všem co mají rádi dobrý film, tak tuhle 2 dílnou ságu musí vidět.
Jeskyně (2005)
Když je někdo pod vodou a má strčený dýchací přístroj v ústech, může mi někdo vysvětlit jak může vykládat jak kdyby neměl v hubě 10 cm hubici ?
Finty Dicka a Jane (2005)
Nic víc než průměrná komedie, kde se jenom pousmíváte.
Hra se smrtí (1995)
Totálně pomalý film a to není nic pro mě. Co se mi na filmu líbilo, a možná proto dávám ***, je to že jsem žasl nad scénou výslechu chlapce, to je prostě užasně uděláno.
Policajt ze sámošky (2009)
Jedna hvězda za Kevina Jamese byl docela dobrý, a druhá za poslední spomalenou scénu, jinak jsem se celý film nudil.