Oblíbené seriály (9)
Přátelé (1994)
Odbor městské zeleně (2009)
2., 3., 4. série špica, pak kvalita klesá, 7. série děs.
Kancl (2005)
Brooklyn 99 (2013)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Dokonalý seriál! Ale komentář píšu hlavně proto, abych ho pochválila za to, jak mi ulehčuje studium do předmětu Organizovaný zločin :) - čímž ho tedy neobratně chválím za realističnost (a taky za Stringera Bella, ale takovým způsobem bychom se dostali daleko...)
Fauda (2015)
Sedmilhářky (2017)
Mistr amatér (2015)
Sex ve městě (1998)
Guilty pleasure, no.