Recenze (307)
The Beekeeper (2024)
Zasa jedna fajná Stetham vs. the world jednohubka. Niet veľmi čo dodať, to čo človek čaká, to dostane. Hlavný hrdina je včelárom, takže všade je medová rétorika, ale inak je to zasa len "kuriér" v žlto-čiernom a bodá bez ľútosti ako trúd na ceste za kráľovnou. Človek sa týmito superľudskými hrdinami síce ľahko presýti, no u poctivej robotnice, akou je Stetham, to všetko kĺže dolu krkom ako medom namazané. Jasné že je tu často žihadlo prestrelené riadne cez hlavu, ale pre mňa to bola sladká zábava do čaju o piatej. Po pravde to, ako potrápil tých scammerov mi robilo až príliš veľkú radosť. Plástovú sviečku by som za nich nezapálil. Nedá sa mi bzuknúť za to menej ako 75% - 4*
Božská těla (1984)
Jeden z filmov, kde nejeden divák bude preklínať vtedajšiu "VHS" kvalitu. Niečo takéto treba natočiť aspoň v 4K. Ale teraz vážne, je to také svieže tanečno hudobné retro, s kopou drobných nedostatkov. Herci ani hercami byť nemusia, stačí len vyšportované telo, obliecť si plavky na silonky, usmiať sa a začať tancovať (nj, aj chlapi, ale to bolo v tej dobe asi bežné). Cynthia od začiatku zlyhala v presviedčaní, že je len obyčajná pisateľka s vášňou pre tanec. Je zjavné, že tancovala väčšinu života. Pochváliť však treba ten elán a nadšenie z pohybu, ktorý som takmer pochytil tiež. To ostatné, romanca, zápletka... pff, to tu bolo ako doplnok, aby to malo aspoň nejaký dej. Pozeranie nenáročné pre oči, keďže pohľad smeruje hlavne do spodnej polovice TV. Už tam fakt chýba len tých 4K. 60% - 3*
Outsideři (2024)
Zabudol vôl, že teľaťom bol. Príbeh nemá žiadnu hĺbku, originalitu a je jednoduchý a predvídateľný. Ako sa sebecká superstar zahľadí do seba a vďaka deckám to pochopí a polepší sa. Snoop nie je herec a od deciek sa výkony ani nedajú čakať. Na druhej strane, Snoop ani hrať nemusí. Stačí, keď ukáže svoj špatný charizmatický-as-fu*k ksicht, zažiari na zlato-fialovo a začne splietať jeho cool niga-slang kecy. Na Underdoggs sa treba dívať inak, ignorovať gýčovitý príbeh a užívať si under-slang, trávičku a pohodu. Nebrať tie jeho moralizujúce reči ako obohranú platňu, ale ako myšlienky, ktoré fakt dokážu zasiahnuť srdce, hoci aj zlatej "superstar". Fakt, že Snoop v realite financuje detské football teamy, čo som netušil, je len taký bonus na koniec. Napriek všetkému, bavil som sa dobre aj bez čmouda a jediného promile. Lepší priemer, 61% - 3*
Carol a konec světa (2023) (seriál)
Mám zmiešané pocity. Na jednej strane nudná, podivná a iritujúca hlavná postava, ktorú asi daboval gugl-translátor (fakt má tak monotónny hlas bez emócií). Na strane druhej isté pochopenie tejto postavy a trochu úchylné sledovanie, ako sa vyvíja ona, či osud celého sveta. Niekde pri e6 som bol odhodlaný dať 4*, niektoré momenty boli celkom emočne plné. Nasledujúce 3 "zbytočné" epizódy ma však rýchlo uzemnili. Posledná časť bola opäť fajn, ale finále celkom sklamalo (mohli pár vecí objasniť, ak teda ešte nepríde s2). Celkovo to bol zaujímavý zážitok, občas som sa aj dobre zabavil, no určite to nie je pre každého. Mierny nadpriemer - 64% - 3*
Level 16 (2018)
Nie je veľmi čo hodnotiť. Je tu cítiť, že rozpočet filmu bol veľmi nízky, no až tak to nevadí. 99% natáčania v interiéri v prítmí alebo umelom svetle jednoducho tvorí atmosféru. Hlavné role boli ok, vedľajšie už ani nie. Námet je zaujímavý, je tu aj troška napätia a mystery, ale v pozornosti ma to udržalo len tak tak. Taká pohodová slabota, pozrieť iba ak nemáte nič lepšie. 48% - 2*
Pět nocí u Freddyho (2023)
Prvé, čo treba povedať - toto nie je dospelácky horror. Ak si toto chcem pozrieť s deckami (IMO aj otrlejšie 10+ to zvládnu), tak musím oželieť očakávania, že to bude echt horror. No veru echt nie je (ako sa dalo čakať). Je tu možno pár pekných jump-scare, trocha krvi a hlavne veľa scén, kde síce vieme, aké hrôzy sa dejú, no dejú sa zakryté, v tieňohre, alebo mimo kamery. Nie som gore-fan, takže za mňa ok. Na FNAF mi vadí ich základná idea, že by tie mechanické hrôzy vôbec niekto mohol považovať za atraktívne pre deti (myslím aj pred posadnutím duchmi). V 80's sme sa možno mohli stretnúť s hračkami "nepodarkami", ale toto bolo trochu moc. Zasa ale aj tak, vraždiace hračky v horroroch nie sú novinka, takže ok. Josh odviedol dobrú prácu, hrá veľmi dobre a celé to ťahá. Film má fajnú atmosféru a príbeh ako adaptácia hry je dobre napísaný. Celkom spokojnosť - 62% - 3*
Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix (2023) (seriál)
Tento seriál je tak retro, ako srdce priemerného 80's-kid ráči. Animák šikovne poskladaný rôznymi spôsobmi, od klasického anime, cez 8-bit hry až k pixelizácii. Ak k tomu pridáme slušný cyberpunk príbeh, a ako pozlátko, DarkWave soundtrack od Carpenter Brut, máme tu cool odpaľovák. Neviem aký komerčný úspech to bude mať, ale Ubisoftu a Netflixu treba tento nápad aj spracovanie pochváliť. Zatiaľ videné 5/6 a zatiaľ super, 79% - 4*
Mortal Kombat Legends: Cage Match (2023)
Je to síce len ďalší krvavý animák, ale tento celkom zaujal. Príbeh Johnnyho ma celkom bavil. Nechýba tu zopár krvavých bojov a trocha gore, ale črevá démonov sú u mňa ešte v poriadku. Celkom ma potešil retro-wave soundtrack, retro farebné ladenie a napríklad aj to, že sa na chvíľu objavil Raiden. Inak mohol zdvihnúť svoju elektroprdel a ísť Johnnymu pomôcť... ale neva. Johnny aspoň objavil svoj pravý skill. Myslím, že si pozriem aj ďalšie Legends. Spokojnosť. S +1 hviezdou za MK - 70% - 4*
Miss Patti (2022)
Volovinka. Mexická upratovačka je vlastne klebetná streamerka, ktorá lezie majiteľkám domu do súkromia. Možno zaujímavé pre niekoho, kto sa učí španielsky. Inak volovinka. 20% - 1*
The Baker (2023)
Už nejaký čas som nevidel nič s Perlmanom a je to škoda. Aj keď to už nie je žiadny mladík, ako Statham alebo ešte aj K.Reeves, táto revenge chill & thrill chutovečka mi dobre sadla. Tempo toho celého je také pomalšie, ale napätie a atmosféra tu je perfektná, pretože R.P. hrá výborne. Nevadili mi ani vedľajšie postavy, naopak profil kajúceho sa gangsterskéhi zabijáka bol celkom zaujímavý. Nechýba tu ani citová stránka, ktorá funguje dobre, pretože sa divák do postáv dokáže ľahko vcítiť. Celkovo som spokojný, kvalitný chill & thrill. 70% - 4*