Recenze (370)
Zůstat naživu (1983)
Proč Travolta na plakátu vypadá jak Rambo?
Madagaskar 3 (2012)
It is physically impossible, that's why I love it :-)
Zátah: Vykoupení (2011)
Možná trochu nadhodnoceno ale ve srovnání s Expendables 2, které sem si pustil těsně před tímhle jasný vítěz :-)
Hangár 14 (2011)
Guilty Pleasure jaxviň :-D
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
I'm Lovin' It :-D
Piráti! (2012)
Příjemná Aardmanovská animace, povedené Aardmanovské vtipy... a pod tím vším nejklišovitější příběh plný těch nejklišovitějších zvratů, jaké si lze jen představit. Lehké zklamání...
Útěk z MS-1 (2012)
Pohodovka... Možná z mojí strany trochu nadhodnoceno, ale proč ne :-D Guy Pearce hláškuje ještě líp, než Till Schweiger ve Far Cry (a to už je co říct :-D), akce pohodová a psychopati psychopatyčtí, takže super :-D Navíc má Snow koule a narozdíl od McClanea se nebojí si zapálit ("Bože, Snowe, podívej se na sebe, nikdo už nekouří!!") Tak proč ne?
Avengers (2012)
Na CSFD prostě chybí hvězdičky :-D P.S. Stark a Banner se hledali, až se našli :-D
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Lehce palec nahoru, protože mi to přijde přeci jen o něco snesitelnější, než spousty jiných amerických "bláznivých komedií", které nejsou ani bláznivé, natožpak komedie. U tohohle sem se místy i slušně zasmál (ovšem je fakt že pod vlivem měkkých drog :-D).
Ženy sobě (2011)
Asi tak prvních čtyřicet minut sem byl přesvědčen o tom, že nad tři nepůjdu... Potom přišla návštěva svatebního salonu, letadlo do Vegas, a pojeb okolo darovací oslavy. Následovalo sice klasické smutnící klišé, které ale zachránila postava Megan ("Já jsem tvůj život a teď tě kousnu do zadku!") a nezodpovědná jízda... A čtyři byly na světě :-)