Recenze (146)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Na 1. sérii jsem začala koukat víceméně náhodně, bez jakéhokoli předchozího povědomí o tomto seriálu a hned mě dostala, možná i proto jí lehce nadsazuju ale propadla jsem tomu - první série 100%. 2 série opět strhující atmosféra a pro mě velice atraktivní prostředí blázince, vynikající výkony ale kvůli jisté slepé části zhruba tři díly před koncem kdy jako by tvůrcům lehce došla inspirace nedám plný počet nýbrž o chloupek méně a to 95% protože poslední díl opět stál za to...Třetí série byla už o něco slabší, sice mě to velice bavilo, hodně se to zaměřilo i na krvavé momenty a zaujalo mě téma čarodějnic ale přecejen bych řekla že by z tohoto tématu mohli vytěžit mnohem víc takže 85%. A co se týče 4. série u té zatím hodnotím jen pilotní díl, který byl víceméně spíše seznamovací a dávám 80% ale věřím že brzy půjdu o hodně výše, na tuto sérii se hrozně těším...Po 4.díle zvedám na 90%.
Sleepwalkers (1992)
Jsem totální maniak do koček takže asi nebudu úplně stopro objektivní, ale pro mě jednoznačně nejlepší horor kde figurují kočky jaký jsem kdy viděla. Clovis byl prostě frajer :) Když odmyslím ty kočky i tak musím říct, že příběh byl zajímavej, dobře natočené, napínavé, efekty na jedničku, fajn hudba a krásná hlavní hrdinka, nemám co vytknout...Dokonce jsem se i zasmála, ta vraždička kukuřicí mě dostala...
Rhinoceros Eyes (2003)
Několikaleté čekání na titulky se vyplatilo. Díkybohu že jsem to nevzdala a na tento filmek nezapomněla!!! Jeden z nejúžasnějších psychologických filmů, které jsem doposud shlédla, prostě prvotřídní filmový zážitek s neskutečně silnou atmosférou. Herecký výkon Michaela Pitta mi vzal doslova dech. Neskutečně se do své role vžil, každý pohyb, výraz....bezchybné a dechberoucí. Zaujal mě už ve Funny Games USA ale tentokrát mě dostal na kolena. Tenhle film jsem rozhodně neviděla naposledy. 100%-ní spokojenost!!!
Polojasno (2009)
Můj nejoblíbenější Pixárek - dojemný, roztomilý, prostě dokonalý kraťásek o nerozlučném přátelství. Vždycky mě dostane!
Práskač (2013)
Pro mě je tohle jednoznačně pětihvězdičková záležitost. Po celou dobu stopáže jsem se nenudila, cítila napětí, zlost, empatii...Prostě vzbuzoval velké a různorodé emoce a jsem neskutečně ráda, že Dwayne konečně začíná hrát "normální" role ve kterých mě neskutečně baví....Skvělý zážitek který překonal veškerá má očekávání... 90%
Nikdo nepřežije (2012)
Výborná podívaná a velký překvápko ! Celkem hodně slušný tempo, skvělý gore scény, pro mě velice zajímavá zápletka a Luke Evans jako zatraceně sexy psychopat mě totálně dostal. 90%
Viděl jsem ďábla (2010)
Výborný filmek, ačkoli asijskou kinematografii vůbec nemusím, tohle je přesně jeden z těch snímků za který stojí tyhle asijské horory nehodit úplně přes palubu a občas jim dát šanci. Troufám si říct že je to nejlepší asijský film co jsem viděla a v těsném závěsu za ním je u mě Případ Kim Bok Nam. Navzdory velmi dlouhé stopáži jsem se ani na chvíli nenudila, tenhle film nudné pasáže prostě vůbec nemá. Mám hodně ráda moderní horory s krimi zápletkou a tenhle neměl chybu. Padouch i mstitel podali výborné herecké výkony, první zmíněný navíc fakt pěknej chlap a co se mi líbilo nejvíc byly ty drsné trýznivé scény při kterých nás kamery opravdu o nic neochudila. Skvělý zážitek 95%
Daughter (2002)
Jedním slovem excelentní, kdyby takovéto byly i další horory, ať už krátkometrážní nebo klasické tak bych na ně už vážně asi koukala od rána do noci. Navíc co už se mi dlouho nestalo - já se jednou vážně lekla a pořádně :-). Tudíž i proto jsem vážně nadšená. Děsivé, napínavé, drsné, krvavé - prostě dokonalé.
Bílý pes (1982)
Mrazivé, smutné a drsné zároveň, místy až nervy drásající psychologické drama...možná thriler, za horor bych to nepovažovala, ale to mi povídanou a dojmy rozhodně nezkazilo. Krásný film, nádherný pes...bohužel to ale nebyla pohádka takže konec nebyl dobrý nýbrž smutný a dojemný....No jo no, starého psa novým kouskům nenaučíš, obzvlášť ne když je psychicky labilní a vycvičený zabíjet....Zase trochu nostalgie....už od mala mi říkali že je mi víc líto zvířat než lidí... 95%
Návrat idiota (1999)
Žádné jiné české drama se mi tak nedostalo pod kůži. Vynikající herecký výkony, výborné hlášky, ironický humor a film mi hodně silně zahrál na city....dojemné a komické zároveň. Jo, tenhle film prostě miluju. 95%