Recenze (146)
Salem (2014) (seriál)
Tak pilotní díl sice neurazil ale ani nijak zvlášť nepotěšil.... Po třech dílech ale pořád docela nuda a prozatím nejdu nad 50%. Pátý díl už vzbudil mou pozornost a očekávání o něco více, tak uvidíme co dál...I po sedmém dílu si stále stojím za lepšími 3*. Nakonec se to ale velice slušně rozjelo a strhlo mojí pozornost, každý týden dychtíce po novém dílu. A poslední díl série mě jen definitivně utvrdil v tom že zvedám na 4*.
Dark Touch (2013)
Velká očekávání se nenaplnila....Film měl velice slušnou atmosféru a několik povedených destruktivních scén ale to je tak všechno. Vygradovalo to úplně jinak a jinam než jsem očekávala a než by mě "uspokojilo". Mělo to výborně našlápnuto ale konec totálně pohřbil celý potenciál filmu. Do teď nevím zda je to plus či mínus, že jsem celý film, hlavně v druhé půli měla chuť tomu malýmu narušeným parchantovi omlátit úsměv o zeď...
Haunt (2013)
Asi budu jedna z mála, ale mě to bavilo. U mě to fungovalo, film měl vcelku velký potenciál a nečekaně dobře využitý. Snad bych i přemýšlela o plném počtu kdyby mě nezklamal jediný detail - průhlednost. Prostě už od půlky filmu mi byla jasná celá poenta. Škoda protože jinak jsem si tuhle leč spíš teenagerovskou záležitost užila. 75%
Chuckyho kletba (2013)
Na video film to rozhodně nebylo tak špatné. Atmosféra slušná, zápletka - dejme tomu a herci taky docela snesitelní, obzvlášť chůva se povedla :) Ale ten Chucky - já vám nevím, on i jeho hlášky mi přijdou díl od dílu trapnější...Tentokrát mě pobavil tak sotva jednou, dvěma...I krve bych uvítala o něco více a mohl dostat trochu víc zabrat, ten malej plastikovej hajzl to má díl od dílu jednodušší....Ale oproti čtyřce a pětce to bylo vydařenější. Za mě 60%
Kletba Bellovy čarodějnice (2013)
Z počátku mě to vážně docela bavilo, film měl docela dobře našlápnuto, nepostrádal napětí i jakousi atmosféru a když začal gradovat měla jsem z něj celkem radost, no....dlouho mi nevydržela. Totálně to zpackali, jak se film přesunul z domu ven tak to šlo celé do háje. Konec prostě jedno velké zklamání, absolutně nevyužitý potenciál... Nanejvýš 40%....
Mládeži nepřístupno (2013)
Jedna velká šílenost. Upřímně jsem fakt zírala a nechápala, šokující humor neustále se pohybující na hranici vkusu. Mám hodně rozporuplné pocity ale přiznávám že jsem se chvílema vážně bavila a určitě na tenhle film jen tak nezapomenu. Úplně shodit to nemůžu, ale nad 3* nejdu. A ty dávám hollywoodským hvězdám za to k jakým šíleným rolím a scénám se podvolili. Jmenovitě třeba Berryová a Jackman a za poslední povídku s kresleným kocourem, která mě fakt dostala. 50%
Nothing Left to Fear (2013)
Bez ohledu na názory jiných - já se bavila...Mě tohle prostě baví - stěhování z města do zapadákova plnýho "podivínů", rádoby milostná zápletka, kletba, posednutí démonem. Navzdory nadprůměrně dlouhé stopáži jsem se vůbec nenudila. Jo mohlo by být více akce a možná krve, ale mě tahle zápletka sedla. Navíc herci v pohodě, atmosféra a masky taky...prostě lehce nadprůměrné pokoukání, nechybělo moc abych dala 4*. Za mě 65%
Patrick (2013)
Jeden z velmi mála remaků, který u mě překonal originál...Po shlédnutí tohoto zpracování jsem se prostě neubránila myšlence "To byl ale zku*venej hajzl" :)
Práskač (2013)
Pro mě je tohle jednoznačně pětihvězdičková záležitost. Po celou dobu stopáže jsem se nenudila, cítila napětí, zlost, empatii...Prostě vzbuzoval velké a různorodé emoce a jsem neskutečně ráda, že Dwayne konečně začíná hrát "normální" role ve kterých mě neskutečně baví....Skvělý zážitek který překonal veškerá má očekávání... 90%
Avengers (2012)
S velkou úlevou můžu říct, že to daleko předčilo moje představy, bylo to skvělé!!! Měla jsem z tohoto filmu docela obavy - jsem ženská, už dávno ne teenager (kteří si myslím že jsou cílovou skupinou diváků tohohle filmu), navíc jsem nikdy moc filmům o superhrdinech neholdovala. Ještě v kině jsem měla dost smíšené pocity a říkala si "co tu dělám?" když jsem před začátkem filmu přemýšlela zda jsem vůbec v tom správném sále, protože věkový průměr ostatních diváků byl tak možná 10 let plus samozřejmě rodiče jako doprovod. Ale pak film začal a já už po pár minutách věděla že to bude něco a BYLO :) Spousta akce, skvělé efekty, žádné nudné okamžiky i navzdory dlouhé stopáži - skvěle jsem se bavila po celý film a spousta výborných herců v čele s geniálním Samuelem L. Jacksonem a překrásnou Scarlett. O sexy tvářičky a vypracované postavičky vážně nebyla nouze :) O vypracovaných rukou Jeremyho Rennera (kterého miluju už od dob co si zahrál Dahmera) a hlubokých očích Roberta Downeyho se mi asi bude ještě pár dní zdát :D Ale tak není mi 15 let abych byla z filmu totálně utržená jen proto že tam byla kupa sexy herců, takže přejděme i krátce ke kritice, ono toho zase tolik ke kritizování není...Jen stručné vysvětlení proč jsem filmu který mě vážně hodně bavil nakonec přecejen nedala plný počet. Párkrát jsem se zasmála, hlavně ironii Iron Mana a Hulkovi, ale čekala jsem tam těch vtipných momentů mnohem více, to mi tam fakt chybělo, celkově si myslím že se z filmu o superhrdinech a navíc s tak skvělými herci dalo vyždímat ještě mnohem více - minimálně více té zábavy a vtipu a to je důvod proč jsem byla spokojená a nadšená "pouze" z 80%.