Oblíbené filmy (10)
Vymítač ďábla (1973)
Přichází Satan! (1976)
Orphan (2009)
Výborně gradující a napínavý psychothriller a neuvěřitelné ztvárnění malé holčičky... V tomto žánru snad nejlepší film vůbec... Prostě jsem jen hltal a neodtahoval hlavu od obrazovky. Takhle by to šlo
Halloween (1978)
Hory mají oči (2006)
Naprosto překonaný originál, který ocenil i samotný Wes Craven a pochváli A.Aju za vynikající scény - viz ta z karavanem. Pro mě nejlepší hixploitation/exploitation snímek vůbec - líbí se mi víc než TCM... Má to prostě grády a z buranů jde vážně strach. Přelomení do krvavých akčních lázní film ještě víc gradovalo. Jen to zprznění Emilie, to mi nemuseli dělat....
Ledová smrt (2006)
Jeden z mých nejoblíbenějších slasher filmů vůbec, pro mě jej předčí pouze Halloween, a tak mi je líto, že není na CSFD v červených barvách. Určitě by si to zasloužil. Fritt vilt se sice výrazně neliší od ostatních horrorů svého žánru a má celkem předvídatelný průběh, ale vyniká prostředím norských hor, sympatickými postavami, dobrou hudbou, hutně zpracovaným napětím, akcemi, které si s divákem pohrávají a napětí ještě stupňují a hlavně slasherem, ze kterého jde vážně strach a s krompáčem se snad i narodil. Dohromady to dělá vážně mrazivou atmosféru. A v příjemné slova smyslu mě zaujala Ingrid Bolsø Berdal.