Psema

Psema

Petr Semecký

okres Praha
věčný student

homepage

ICQ: 266-593-706
Twitter: petr_semecky

184 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 13 25 37 49
    • 18.8.2017  08:36

    Marné hledání konfliktů, ve kterém těch pár dramatických momentů nakonec působí až nepatřičně. Svěrákovské sebeukájení v poetických momentech a detailech poprvé za hranicí otravnosti. A jako bonus Tereza Voříšková, která nemá co hrát, ale to je jedno, protože byla obsazená kvůli přesně dvěma scénám a ani jedna není o herectví.

    • 3.8.2017  22:49
    John Wick 2 (2017)
    *

    Pure trash, ve kterým už chybí jenom Seagal, aby byla celková déčkovost toho, co vydávali za scénář, dokonána. Akce, ve který se do Wicka netrefí trénovaná ochranka ani z metru, nikdo se nikdy nekryje a všichni jen nabíhají jako krávy na porážku, má fakt hodně daleko k mojí představě akční šlehy. Stavět tohle jen trochu do úrovně jako filmy Johna Woo je na odebrání divácký průkazky a zavření do blázince.

    • 19.7.2017  16:13

    Valerian and the city of no plot. Po půl hodině už je i to sexy pozlátko ubíjející.

    • 19.7.2017  14:10
    Dunkerk (2017)
    *****

    Strach, beznaděj, frustrace, naděje. Nolanova hra na Cinema verité, u který se chce věřit, že našel stroj času a odjel do roku 1940, aby uhrančivě vypověděl o hrůzách války ve vizuálním podání, které na televizi fakt vidět nechcete. Pro mě osobně asi nejlepší "válečňák" od Apocalypse Now a Tenké červené linie. 90 minut na hranici infarktu. Zimmer v promíchávání hudby s ruchy už asi dosáhl maxima.

    • 16.7.2017  23:39

    Ozon si vcelku hezky hraje na Polanskiho či Cronenberga, jen mám takový pocit, že sám moc neví, k čemu chtěl dospět a vznikl mu jen multižánrový pelmel, který se na konci sice symbolicky požere, ale bez jakékoli rezonance..

    • 14.7.2017  17:14

    Připadám si jako Mirka, když dávám životu cizího člověka 60 %, ale když ono je to v druhé půlce vážně takové chcíplé, apatowovsky přetažené indie klišé.

    • 7.7.2017  12:35

    Truly Amazing Spider-Man... už dlouho jsem neměl pocit, že by film dokázal tak perfektně odrazit nějaký komiks, od feelingu přes vizuál až po ústřední postavu, která může aspirovat na Buellera dnešních teenagerů (na to film ostatně rovnou odkáže). Keaton fantastický a thrillerová sekvence z auta je jeden z nejsilnějších momentů v celým MCU. Potěší záporák s lidskou motivací, komorní vyústění a po hrozně dlouhé době i sidekick, který je opravdu roztomile vtipný po celou stopáž. Odpůrce rebootů navíc mile překvapí, že i tenhle Spidey je svůj a rozhodně si ho nelze splést s Maguirem či EMO-Manem, ani zbytkem Marvelovek. To kličkování napříč žánry je u Marvelu vlastně čim dál víc obdivuhodné.

    • 7.7.2017  12:22
    Křižáček (2017)
    *

    Představě, že je Křižáček pevně uchopenou vizí, může věřit už vážně jenom Karel Och. Tragická práce s komparzem (v celku 10 lidí, na detailu ale proudí davy), prázdná, ale očividná symbolika a čirá neschopnost komunikovat témata, která tam implicitně jsou, ale nejsou ve hře na umění uchopená. Ostatně musí existovat důvod, proč se s releasem tak dlouho otálelo, když se fakt nejedná o řemeslně náročnou produkci... že by končila lhůta od fondu na hotový produkt, tak to prostě pustili do světa přes festivalovou tlačenku?

    • 23.6.2017  09:37

    SPOILER ALERT: Pokud jsem Posledního rytíře pochopil správně, je to celý o tom, že Země přijala uprchlíky ze Cybertronu, ale po závalu teroristických útoků ze strany Decepticonů byli všichni kolektivně uvrženi do No-go zón, kde je loví speciální vládní jednotky celýho světa. Načež se ukáže, že puč na Cybertronu kdysi neprovedla Megatronova ISIS samovolně, ale byla financována nějakým robotickým Asadem/Erdoganem. Pak v tom hrají nějakou roli rytíři Krále Artuše, ožralej Merlin, tříhlavej robodrak, Mark Wahlberg, fest pedofilně snímaná čtrnáctka, nějaká buchta z porna, co prej učí na Oxfordu a hrajé pólo, a super zlej Optimus Prime, z kterýho se stane klaďas po parafrázi na batmanovskou "Marthu" a kterej zjistí, že azyl nikdy nebude domovem a musí si jít ten svůj nóbl robotickej bejvák vybojovat sám i s celou armádou svejch stereotypně rasistickejch robo-kámošů. Jak říká jedna z postav: "Optimus Prime, I love that guy, goosebumps everytime."

    • 7.6.2017  22:02
    Mumie (2017)
    *

    Dark Universe of Screenwriting.

    • 1.6.2017  20:08
    Wonder Woman (2017)
    ****

    Wonder Trevor. V Marvelu už se těší na tantiémy, protože podoba s prvním Kapem je místy opravdu "nenápadná". Ale nevadí to. Stejně jako hromada dílčích slabin a dialogová sešněrovanost stále ne úplně herečky Gal Gadot. A to z prostého důvodu - MÁ TO SRDÍČKO JAKO HROM. A pulzuje čím víc je na place Pine, který je středobodem všeho a se kterým má Gadotka moc pěknou chemii. Do toho libová superhrdinská akce (No Man's Land!), ne úplně vyprázdněná rubanice v závěru (emocemi nacpaný flashback), moc pěkný soundtrack a hlavně pocit, že to tentokrát mělo scénář, nad kterým se někdo zamýšlel hlouběji než "musí to tam hodně bouchat". Nevěřil jsem, že DC uklohní inspirativní biják pro ženský. O to víc jsem v šoku, že ho vyplodili rovnou pro všechny.

    • 29.5.2017  10:27

    Křišťálově průhledné tak, že už to průhlednější vážně být nemohlo. Jinak jen recyklace Polanského trademarků, ve které zaujme leda super civilní Depp. Kde je mu konec.

    • 27.5.2017  08:24

    Bruckheimerova pomsta... aneb kde nejsou postavy ani Depp nebere. Hlavně že to má tři prdele triků, loď požírající jiný lodě a finále z Moany/Desatera přikázání. Představa šestky po subjektivních 8 hodinách tohohle je děsivá.

    • 17.5.2017  21:10
    Vetřelec: Covenant (2017)
    odpad!

    Directed by Filip Renč.

    • 11.5.2017  00:45

    Tolik nápadů utopených v takové sra*ce. Jako by si Ritchie usmyslel, že natočí za nehorázné prachy výkladní skříň svých trademarků a zapomněl přitom na napětí, gradaci a hlavně příběh, který by sympaťák Hunnam potřeboval jako sůl. Ne že bych případnou dvojku nechtěl dát. Jen se obávám, že bych byl v kině už tuplem sám, protože tahle báchorka utopená v cool, leč antivypravěčských montážích asi za srdce mnoho lidí nechytne. A nejen staromilce, kterým zaručeně rupne cévka.

    • 3.5.2017  23:37

    Scooby-Doo: Nespoutané příšery v MCU verzi. Komorní, přesto přeplácané. Akce hezká, ale bez špetky napětí. Uřvaným humorem pro mimina místy fajn (Drax) , místy k nevydržení (Rocket). Po kupě to horko težko drží jen kopírování postupů z komiksu a paradoxně i přepálená rodinná linie, která umí zahrát na srdíčko, ale člověk už jen čeká na cameo od Diesela. Vlastně další důkaz, že příliš tvůrčí svobody spíš škodí. Příště prosím zase utáhnout obojek.

    • 6.4.2017  22:58

    Místy zaujme nápad, místy zabrnká nostalgie. Ale pokaždé je to ubité amatéřinou scénáře a diletantskou režií, která neumí ani gradovat akci, jež se vejde za nehet. Banks příšerná (ve špatném smyslu slova) a celé to svojí rozbředlostí, stáním na místě a absencí druhého aktu příliš připomíná reboot Fantastické čtyřky.

    • 30.3.2017  11:02

    Sanders umí opíjet vizuálním rohlíkem, ale jakmile dojde na příběh, je úplně v prdeli. U Sněhurky se to ještě dalo omlouvat přímočarou látkou, ale v případě GitS je jasně patrné, že Sanders je další z řady zručných vizuálních honimírů, kterým jde víc o stylistické machrování a ikonické pózy než o příběh a postavy. Hraná verze GitS je typickou americkou verzí pro debily. Jakékoli myšlenky jsou odsekány, prostor dostává jen přímočará honba za pravdou, která se brodí v léty prověřených klišé a nenabídne jediný nečekaný zvrat. Ba co hůř, vše je předvídatelné na minuty dopředu, což v kombinaci s jalovými postavami, u nichž si člověk ani nezapamatuje jména, vytváří konstantní nudu, kdy je tvůrčí neschopnost podtrhována vyžvaněním asi jediné myšlenky, která filmu zbyla, přímo před závěrečnými titulky. Co kdyby ji náhodou někdo nepochopil, že jo. Subjektivně nejnudnější film od Batman v. Superman.

    • 25.3.2017  18:23
    Sing Street (2016)
    *****

    Anti La La Land.

    • 22.3.2017  23:44

    Finále jako od Cimrmana.

    • 17.3.2017  00:40

    Okouzlující a po Popelce znovu ryze starosvětská podívaná čechraná hlavně bez výjimky sympatickými postavami, kterým nechybí chemie. Kupodivu i Evans je asi o 300 procent živější než v Hobitech a bez problémů doplňuje ústřední tokání, které si nepotrpí na okázalá vyznání, ale jde vychytrale po jemných nuancích při odkrývání vzájemné minulosti. Emmička klasicky rozkošná a Stevens moderně cynický charismaťák i přes nános CGI make-upu. Condon ale vyhrává hlavně tím, že dokáže vykouzlit zájem i v digitálním nábytku (který na konci díky bohu nezabíjí jako v animáku) a při oprašování původního filmu přijde i s pár fajn aktualizacemi. Těším se hlavně na reakce "ortelistů" a podobně retardovaného lidského odpadu. Tomu z té moderní homo-trans-multi-kulti polevy budou hodně cukat nervy. P.S: Na dabovanou verzi může jít u muzikálu s francouzskými přízvuky snad jen naprostý idiot. Echt s překladem písní, který je svou tragičností vyloženě k breku. Jakékoli hodnocení podle něj je irelevantní.

    • 15.3.2017  19:17

    Dvouhodinový transfetiš, ve kterém je ubíjející i repetetivní akce plná prolítávání digitálním čímsi a ani ten Redmayne není dost cheesy, aby to zachránil směrem do zábavně směšné blbiny. Kariérní pohřeb kdysi zajímavých tvůrců.

    • 10.3.2017  03:22

    Monsterpiece, ze kterého padá sanice jako v mládí u Souboje Titánů (toho původního). Bitvy monumentální, pulpová dobrodružná atmosféra hutná a aktualizace původního Konga, emancipační podtóny, případně parafráze filmů o Vietnamu a další rozpracování motivu lidské titěrnosti vůči přírodě mile naplňující. Dovětek pro zasvěcené na hranici orgasmu. GHIDORAH!!! P.S.: Postprodukce pro Dolby Vision? Just take my money! Demomateriál jako lusk.

    • 1.3.2017  22:58

    Převážnělý a rutinní blábol bez nápadu. Mangold je fakt sráč. Dostane eRkový rating, a tak snímá máchání drápama v close-upech, anebo stereotypně probodává lebky. O utrhaných končetinách se bohužel jen zpětně mluví a ta jedna v záběru ufiknutá kebule to moc nevytrhne. Ale to by bylo ještě v pohodě, kdyby měl film emoce. Ale nemá. 130 minut bez děje se pokouší tvářit jako Shakespeare, ale stejně je to celé o záchraně bandy nezáživných harantů, legračním superséru, které vede k berserku, se kterým si vytře zadek i cokoli z Posledního vzdoru, a záporácích bez osobnosti, jejichž ďábelským masterplánem je likvidace mutantů potravinami. Sorry jako, to už snad radši ty samurajské roboty než tuhle sbírku post-apo vykrádaček se scénářem, který každý zásadní script-hook zopakuje třikrát, aby vyústění očekával i úplný dement. Ale jak vidno, krev a těch pár srandovně mimózních fucků (hlavně od Stewarta) stačí většině ke štěstí.

    • 27.2.2017  06:20
    Oscar 2017 (TV pořad) (2017)
    *****

    Když dáte Oscara do jinýho hrníčku! Scénář večera psal Shyamalan?

    • 22.2.2017  23:02

    #oscarssoblack... film, který si Akademie snad nechala napsat na zakázku.

    • 18.2.2017  14:01

    Formální rehash Beginners, bez jedinýho dalšího nápadu. Kouzlo poloviční.

    • 18.2.2017  09:03

    Choose better script...

    • 11.2.2017  18:42

    W.S. kráječ sice ostřejší než v posledních dvou případech, ale ve výsledku jen další prázdná slaboduchost, která příliš rychle vyprchává a neobtěžuje se ani předstírat vlastní ksicht. Trojka s jedničku byly jinde. Závěr nicméně ucházející

    • 11.2.2017  18:40
    Jackie (2016)
    ***

    Natalie: Herečka, která se utopila v afektu a snaze o věrnost.

<< předchozí 1 2 3 4 13 25 37 49
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace