Recenze (1 934)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Po hodine a pul jsem si pral, aby konecne Wanda ty maly hispance nakopala prdel a skoncilo to. Nestalo se. Nevadi.
Black Widow (2021)
Girls power as fuck.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Winslet to hraje fantasticky. Ale tahne se to jako sopel. Socialni vata z 80% a detektivka z toho zbytku. A to je dost malo. Od tretiho dilu jsem to musel posouvat, protoze to dost nudilo. Zbytecne presofistikovana zalezitost s duveryhodnosti nula.
Tenet (2020)
Film, který jsem viděl čtyřikrát po sobě. Během dvou dnů. WTF. Nolan je pánbů.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Fuha. Otravný film.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Hele jakoby docela nuda v zajímavým námětu. V půlce filmu jsem už čekal, že to skončí a ono čau, ještě jedna hodina navíc. Nechceš.
Podvodník z Tinderu (2022)
Slušnej hukot a pár debilek. Docela to odsejpalo a sám se divím, že jsem to dokoukal.
Nečum na mě show (2021) (pořad)
Malem jsem se u toho poblil.
Had (2021) (seriál)
Moc hezky udělaný, muselo to stát baťoh! Kvalita kolísala, některé díly top, některé slabší. Určitě dobré vidět, zajímavý námět a ta absurdita je neuvěřitelná. I když pravdivá. Fakt to byl had.
Láska a příšery (2020)
Docela vykrádačka. Hlavní hrdina, jehož jméno jsem zapomněl, i když jsem film viděl pár hodin zpátky byl trochu pičus, takže jeho osud mi byl totálně u prdele. Ale ten pes, ten byl boží a proto jsem se na to vlastně dodíval. Tak trochu pičovina. Ale cajk, šlo to.