Recenze (6)
Gravitace (2013)
Abych byl v bodování přesný, tak dávám 85%. Blíže komentovat nebudu, snad jen, že je to zajímavý film, který na mě přenesl pocit, že vesmír je krásný a hrozivý zároveň. Tak asi tak :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Druhá série je nepatrně slabší než první(stejně jako v knižní předloze), nicméně celkově tento počin si nemohu vynachválit. Dávám plných 5*(98%) a už se moc těším na třetí sérii, která je z knížek podle mně nej. Myslím, že se máme na co těšit.
Nespoutaný Django (2012)
Vskutku Tarantiovské dílo hodné shlédnutí. Dávám plných 5*(jinak hodnotím za 96%). Všechny postavy a herecké výkony jsou skvělé, zejména mně potěšil(opět) Christoph Waltz.
Zločin (2011) (seriál)
S klidným svědomím mohu dát plných 5*. Potěšili mně obě série, kdy tedy celkově tento velmi napínavý séroš hodnotím za 93%.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Skutečně velmi povedené, byl jsem velmi spokojen jak s charaktery postav, tak s postupným dějem. Velmi povedeně vyobrazená 20. léta, začátek oné slavné prohibice (uvidíme jak slavná bude ta naše). Skvělý výkon Buscemiho i ostatních herců, prostě další klenot M. Scoreseho. 1. série 95 procent.
Scary Movie 3 (2003)
Naprosto úžasná věc. Chápu, že se to někomu nemusí líbit a ani nelíbí, což je naprosto v pořádku, ale i tak si myslím, že by bylo dobré si uvědomit co vlastně hodnotíme. Když půjdu na operu, tak bych bych jí pak mohl taky hodnotit slovy: hrozný, pořád tam někdo zpíval a vůbec jim nebylo rozumět, ty kostýmy taky hrůza, atd. Zkrátka toto je pro mně naprosto brilantní parodie, která nemá chybu.