Recenze (73)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Vydržel jsem přesně 30 minut. Něco tak neskutečně nudného a nezábavného jsem od marvelu ještě neviděl. V budoucnu tomu možná ještě dám šanci ale byl bych překvapen kdybych svoje hodnocení měnil.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Sice je tam vidět výprava, prachy,... ale to je tak asi všechno...Jsem zvyklý si u Tarantina na rozuzlení zápletky počkat,... tady se čeká a čeká a je konec. Skvělé obsazení ani dobrá reklama z toho dobrý film neudělá. Nejslabší věc od něj. Škoda :-(
Rambo: Poslední krev (2019)
96 hodin a Sám doma, jenom bez Kevina. Slušný závěr, až moc rychlý, Pomalý a natáhlý začátek. Celkem koukatelné, ale na velkou pecku to nevidím. Hodně se těží ze jména série. 4ka byla větším překvapením, i přes krátkou stopáž. Pro mě, jako pro skalního fandu 2ky, co ji měl na VHSce s blbým jednohlasým překladem z hakenkrajcštiny je tohle příjemná ,podívaná, ale už je to něco jiného. Jó, 80ky už se holt NIKDY nevrátí :-(
Terminátor: Temný osud (2019)
Nejlepším dílem celé série je a bude 2ka, pak 1ka, pak 3ka, pak zatracovaná 5ka a nakonec průser všech průserů, Salvation. Tahle věc s restartem a pěkný název "Temný osud" je sice príma, ale film má na můj vkus až moc věcí co mi vadili. Především se Arnold ojeví až moc pozdě a je spíš do počtu a trochu šašek, celý film jede na zcela ženských hrdinkách, z nichž ta nejhlavnější, spasitelka budoucnosti je nezajímavá až nudná. Linda je jednoznačně nejlepší a nejzajímavější postavou, jen zcela nechápu POZOR SPOILER, Že smrt syna tak nějak přejde a pohoda jazz. Nepochopil jsem pár věcí, jako jak z jiné budoucnosti mohli znát souřadnice T800 z jine budoucnosti co se teď bezúčelně potuluje v minulosti,... jinak ale celý film celkem jede, bavil jsem se ale stačí to max na 3 hvězdy. Když bych pominul v Genisys Courtnye, který už zvládl zničit i Die Hard, je Dark Fate alespoň pro mě srovnatelný. Kdyby odtučnili a vrátili Furlonga, bylo by to rozhodně víc EPIC!
Bohemian Rhapsody (2018)
Dech beroucí podívaná. Malek hraje jako Bůh, hudba a koncert Live Aid, jak jsme jej dosud nemohli vidět mě dojal. Neskutecně silný príběh. Jděte na to děcka (Y)
Český žurnál - Výchova k válce (2016) (epizoda)
Velice špatně natočený tendenčně a protiarmádně laděný dokument, který silně neobjektivně mapuje situaci v Armádě. Režisérka je zaujatá a je to cítit v každé obraze. Takto štvavé díla se točila i v 50 letech. JE mi líto všech vojáků, že museli zažít takovou potupu od krůty co se narodila v roce 90 a je" expertkou na armádu".
Hodinový manžel (2014)
ANI JEDNOU JSEM SE NEZASMÁL ! Nebylo čemu. Proč je to teda uvedeno jako komedie? Fakt slabé a ani dobří herci to nezachránili. Mentální lobotomie!
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Recyklace, ale občas lepší, jak jednička.
Yes Man (2008)
Carreymu dochází dech.
Birdman (2014)
Tohle jsem nečekal. Přes vysoké hodnocení a znalecká hodnocení je to totální sračka. Nuda od začátku do konce. Zklamání. Kus artového hovna.