Oblíbené filmy (10)
Atentát (1964)
Memphiská kráska (1990)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Arnhem (1946)
Příliš vzdálený most (1977)
Sahara (1995)
Sudá a lichá (1978)
Starsky & Hutch (2004)
Mrchožrouti (1984)
Wholetrain (2006)
Uznávám že to není nic extra, ale pro mě je to obrovská srdcovka.