Recenze (133)
Dánská dívka (2015)
Kouzelná Alicia Vikander! Skvělé herecké výkony, silný příběh a žádný kýčovitý happy end. I když na vzhled Eddieho Redmayna je nutno přivyknout.
Láva (2015)
Skončit to smutně, tak je to dokonalé :-)
Malý princ (2015)
Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších knih, která je plná krásných myšlenek. Ve filmu jich však bohužel moc není, a závěr velice zklamal. Osobně bych uvítala film, který by se více podobal knižní předloze. Nicméně i tak 3,5 hvězdičky za krásnou animaci, příjemnou hudbu a pár moudrých poselství od Exupéryho.
Na návštěvě (2015)
Shit doesn´t taste like chicken! Herci vážně sympaťáci, ale do hororu to má daleko. Hrůzu nahánějící byly akorát snímky při závěrečných titulkách.
Padesát odstínů šedi (2015)
Lidi, nekoukejte na to. Horší herce vybrat ani nešlo.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
3,5 Za ten nesmysl s koněm, co spadne na strom, a za Willa Poultera, který mi kazil film už svou pouhou přítomností. Scénář taky zrovna neoslnil, ale na druhou stranu klobouk dolů před kamerou a mrznoucími herci.
Birdman (2014)
Budu tento snímek brát jako pokus o vtip. Nepovedený.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Legolasovi sice došly jednou za život šípy, ale zato se naučil běhat ve vzduchu.
Mapy ke hvězdám (2014)
Film plný ošklivých lidí. Čemu se taky divit, když oškliví sourozenci mají ošklivé /a značně narušené/ děti.
Noe (2014)
Noe zklamal, měl planetě od lidí ulevit.