Recenze (133)
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Méně sympatického herce pro hlavní roli neměli?
Chaotická Ana (2007)
Kdyby nebyla Ana hloupá a nezbavila se svých krásných dredů, které vzápětí vystřídala tmavým nepěkným mikádem, bylo by to za pět :-) Opravdu velice kvalitní snímek, se zajímavou tematikou,velice sympatickou a krásnou herečkou, doplněný nádhernými malbami.
Eloïse (2009)
Konečně žádnej happy end!
Fakjů pane učiteli (2013)
Škoda toho zbytečně přeslazeného konce. Jinak si nemohu stěžovat, výborná podívaná.
Když chci, tak písknu (2010)
Tolik povyku pro kafe.
Dům z písku a mlhy (2003)
Materialisti.
Mamka & taťka (2008)
A jak jim to všem klapalo:-)
Synové (2006)
Velice zajímavé téma, zpracování by však mohlo být o něco lepší.
Beze strachu (1993)
Ale no tak, riskovat život každý můžeme i bez "traumatu" z havárie :-) Celé přitažené za vlasy :-)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Kdyby kniha nebyla skoro úplně překopaná, například změna pohlaví postav, přidání zbytečných a naopak odebrání důležitých charakterů a vypuštěno spoustu zajímavých a zábavných věcí a film měl aspoň o hodinu více, byl by to dobrý film. Takhle nedosahuje ani zpoloviny kvalit knihy.