Oblíbené filmy (10)
Amadeus (1984)
Zelená míle (1999)
Gravitace (2013)
Tak a je to...film ,který se nedá z ničím srovnat a film,který tu nikdy nebyl,jiná dimenze,která nevyniká nikde jinde než ve vesmíru,jak jsme malí a kde jsou ty prachy za kterejma se honíme...odpověd ´většina zná,jednoduchá,dokonce i dějově silná linie filmu,bez my jme to dokázaly,protože jsme americans,nezbývá než se porádně připoutat....
Hačikó - příběh psa (2009)
Prostě nádhera a navždy.....
Teorie všeho (2014)
Z oscarové nabídky je to konečně něco fajnového co pohladí a vyvolá emoce a nemusíte notně být kvantovými fyziky...Doufám,že mu Oscar vyjde,dal to skvěle panebože to je tak nádherný film hudba................Jooo tak Eddie to dal jsem rád že ho získal a měl opravdu radost.............
Zlodějka knih (2013)
Život je úžasný (2013)
Světlo mezi oceány (2016)
Wow...oceán emocí s neskutečnými hereckými výkony podbarvený nádhernou hudbou,Michael snad v nejlepší roli své kariery,nooo škoda jestli bude chybět v nominaci best actor moc bych mu to přál...to nej co letošní rok dal...