Recenze (801)
Ghost in the Shell (1995)
Naprosto opojný zážitek, který se dá slovy těžko vyjádřit. Kyberpunk v praxi, jak nejlíp může vypadat.
Občan Kane (1941)
Technická stránka je po všech směrech perfektní, ale extra silný zážitek mi to nedalo. Silněji na mě zapůsobila jedna scéna a pochválit musím závěr, ale to je tak všechno. Je to pro mě prostě "jen" dobrý film, který na nejlepší všech dob nemůže ani pomyslet.
Wonka (2023)
S tím filmem je všechno v pořádku, ale prostě to není něco, co bych úplně docenil. Muzikály a pohádky prostě nejsou moc pro mě.
Mazací hlava (1977)
Absolutně nechápu, co to kurva znamená, ale nemohl jsem odtrhnout oči. Něco tak nepříjemného jsem neviděl ani nepamatuju. Co má Lynch sakra v hlavě?
Akira (1988)
V cca první polovině spíš fajn podívaná, ve druhé nadupaná jízda. Nedivím se, že se z toho stal takový kult.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Sráží to dolů poslední série, plná podivného vývoje postav a celkově zvláštního děje, k čemuž bylo nakročeno už předchozí sérií. První čtyři série ale špička s dokonalým závěrem třetí série, který považuju za jednu z nejlepších seriálových scén všech dob.
Barbie (2023)
Tak těsně mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami jsem nebyl ani nepamatuju. Nakonec ale vyhrává skvělý vizuál, herci a to že mě to i přes minimum zasmání hodně bavilo. Fakt je to ale jen těsně.
Scott Pilgrim jde na věc (2023) (seriál)
Mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami. Po druhém zhlédnutí ale dám těch pět, protože mě to hodně baví, animace je skvělá a dokáží zafungovat i emoce.
Monstrum (2022) (seriál)
Rozhodně zajímavá podívaná. Chybí tomu díl, kdy se víc rozvine Dahmerovo největší řádění po přestěhování do bytu, aby pořádně vyniklo ono "monstrum", ale rozumím kam se chtěli tvůrci ubírat.
To se mi snad zdá (2023)
Chybí tomu silnější závěr, takhle to vyzní celkem do ztracena, ale i tak dokonale bizarní podívaná s výborným Cagem, které s chutí tu pětihvězdu dám, protože dojem to zanechalo velký.