Recenze (26)
Rezistence (2015)
Asi prvních 30 minut jsem byla docela znuděná z ufňukané hlavní hrdinky a říkala jsem si, kdy už to konečně začne.. ale zvrat brzo nastal a film mě začal bavit. Herecké výkony byly super, efekty taktéž, jen mi chyběla hudba. Těším se na třetí díl a prosím hudbu a méně ubrečených scén.
Jedna za všechny (2014)
Film se mi líbil, ale upřímně? Nemyslím si, že by v téhle situaci ženy tak spolupracovaly a nakonec byly skvělé kamarádky. Ale jinak jsem se velmi pobavila!
Marley a já (2008)
Nádherný film, ale tak smutný!
Zmizelá (2014)
Rosamud Pike si oskara zaslouží, protože to zahrála skvěle!
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
I když jsem Pána prstenů nikdy nemusela, Hobita jsem si oblíbila a právě tento díl se mi zdá ze všech nejlepší.
Slídil (2014)
Nemám ráda hlavního hrdinu! Ale film se mi líbil.
Gravitace (2013)
Naprosto strhující film! Úžasný pohled z vesmíru, skvělí herci. Přesto, že nemusím filmy, kde hrají pouze dvě osoby a méně, film se řadí k mým nejoblíbenějším. A jsem si jistá, že toho oskara si zasloužila!
Úžasné dorty (2011) (seriál)
Některé dorty byly opravdu nádherné, ale je to ještě dort, když je skoro celý z polystyrénu?
Sousedi (2014)
Čekala jsem od toho více, po shlédnutí traileru..
Planeta oceán (2012)
Dokumenty od Yanna Arthus-Bertranda jsou prostě bomba! Jsou strhující a vizuálně nádherné. Zároveň je to docela stresující, vidět jak na to jsme.. Už se těším na další!