Recenze (813)
Střípky (2021)
uz neznesitelne obtlstnuty denzel. preco mu reziser neprikaze dat dole 20kg???? film inak ok.
Avatar: The Way of Water (2022)
avatar 2. slabe..., pribeh americky stupidos, dialógy ako zo sablony inych filmov, plytke umele emocie. vizual je ok, sceny, kde sa nic nehovori su jedibe technicky uchvatne, podmorske...budes hotovy. pochopil som , ze avatar1 bude vzdy jedinecny a nenahraditelny. ta jeho originalita a napatie. to ,ze som sa tesil na pokracovania to bol vlastne iba uzasny pocit z jednotky:) a zbytocne ocakavania, ze dalsie diely budu dobre..., inak myslim si , ze planeta opic je rovnako prepracovana, dokonca zobrazenie srsti maju kvalitnesie ako avatar. cameron, usetri si pracu,,ved uz chapem preco to nechces rezirovat..nuda.. zostan pri dvojke a z trojky daj iba nastrih scen bez slov. nepocut tie vase scenare posobi blahodarne!
Denní směna (2022)
upir-filmy siu retardovane vsetky. twilight serial a tato komedia dokazali urobit velky skok v tejto nudnej bazine. špičková kamera a postprodukcia. koniec pribehu americky stupidny. co uz... nevedia zavery robit. nikdy...
Kapitán Exner (2017) (seriál)
strasne prehravane, prehriate. reziser vobec nezvladol exnera koucovat. ten by to zahral perfektne nie takto preexponovane. inak je to oook
Trojúhelník smutku (2022)
technicky dokonale. namet nevyuzity,,scenar absurdny . su tam casti a momenty ,ktore su tak zabavne a prepracovane. ale cim dalej ku koncu je to brak.
Rod Draka - Černá královna (2022) (epizoda)
spoiler ‐------- orol zabije vrabca??? odkedy?? absurdna smrt maleho draka... nedomyslene. inak konecne cast kt. sa vyrovnala g o t.
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizoda)
Keby aspon dali titulok na zaciatku ze plus 10 rokov. Ale ne....dvlastne zacne uplny iny serial. No kkti uplnii, okamzite honosnu zvucku GoT odstranit!!! Lenze, ak berieme generaciu kt. nevidela GOT, tak vlastne budu nadseni tym ako kvalita stupa. Rod draka sracky, a potom z GoT budu uplne odpaleni nadsenim.
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizoda)
got bolo lepsie spracovane. bolo tam viac mudrosti, tej specialnej reality. tu je to obcas malo uveritelne. got bolo bez chyby , ked neratam poslednu epizodu.
Operace Brothers (2019)
davam 5*. to iba ked je film technicky postprodukce top + ma hlbsi rozmer.
Král (2019)
good. aj dobre historicke bitky. zaujimavy film