Recenze (8)
Croodsovi (2013)
Moc se nám to líbilo. Já šla do kina s nevědomostí o čem film je. Všem se nám to líbilo - humor a krásná animace hlavně v džungli. Jen jsme se zasekli na velrybě s nožičkama a létacích želvách - měli jsme téma na cestu domů. Myslím, že film si užijí různé generace. Jen nevím kde ježíšek bude shánět toho tygra :)
Vražedná hra (2012)
Docela jsem se na film těšila. Shrnuto - souhlasím s negativem uváděným v komentářích. Pro ně jediné plus byla dokonale psychopaticky zvládnutá role M. Foxe - ale nějak jsme se vlastně o jeho životě nic nedozvěděli a to mě jaksi chybělo. Připadalo mi to začátek filmu pak bych čekala nějaké rozvinutí role vraha a najednou je tu konec. A J. Reno - musela jsem se přesvědčit u spoludiváka zda to je opravdu on.
Barevný závoj (2006)
Dlouho mi trvalo než jsem dokázala sednout a napsat jak na mě film působil. Pro film jsem se rozhodla díky Vám tady na databázi. Pročetla jsem si všechny komentáře k filmu a moc se mi líbí komentář uživatelele Kimona (moc krásně vyjádřené). Stane se,že shlédnu film a prostě mě doslova připoutá a já o něm musím přemýšlet a vracet se k němu - přesně takhle na mě zapůsobil Barevný závoj - co to vyzařují záběry kamery (ponuré, realistické - vtáhne vás to) , skvělé role hl. hrdinů ale i např. vojenského velitele apod. je pro mě působivé. Když jsem přemýšlela jak se vyjádřit: rozdílné důvody pro manželství - hledání něčeho co by se dalo nazývat láskou - procitnutí - vina - prozření
Magnolia (1999)
Skvěle neuvěřitelné příběhy jejich spojení a výkony J. Moore a Toma Cruise to nemělo chybu. Škoda,že jsem film objevila až teď.
Východní přísliby (2007)
Už jen začátek mě nenechal na pochybách a vtáhnul mě do filmu tak, že jsem ani jednou nedala "pauzu" - drsný a lehce uvěřitelné, že Rusové jsou skutečně Rusové. Jako kontrast "naivní" doktorka. Pěkný film, rozhodně za to stál. Herecký výkon Mortensena byl fantastický.
Zkrocení zlé ženy (1967)
Líbí se mi stále a líbit se mi bude - skvělý herci - postavy jsou tak realisticky vykreslené a monology jsou skvělé.
Profesionálové (1977) (seriál)
Seriál typicky ang. detektivek líbí se mi stále a myslím,že stále má co ukázat. Jen v některých dílech to bylo více na můj vkus o politice ale dala se to. Líbí se mi vtipné dialogy, vykreslení hlavních třech postav. Jen se změnou věku se mi změnila priorita v oblibě Boddieho a Doyla :). Pro mě nestárnoucí seriál.
Labyrint (1986)
Pro mě velká vzpomínka. Bylo mi asi cca 8 let v té době tahle pohádka pro mě byla zážitek, proto mi i utkvěla v paměti a teď po letech jsem jí pustila své dceři. Koukala jsem s nostalgii a pořád se mi moc líbí. David Bowie je nezapomenutelný. Prostě pohádka bez zbytečného násilý a hrůzostrašných efektů.