Recenze (207)
Americké psycho (2000)
Jednim slovem nuda...anebo vlastne ne, dve slova - strasna nuda...
Annabelle (2014)
Tak tohle byl fakt trosku pruser... Koukat na to doma v obyvaku, do dvaceti minut budu tuha a koukam na to natrikrat, ale ono za 179kc se snazite vselijak, abyste neusnuli :D Pan Leonetti by mel radsi zustat za tou kamerou, protoze tam je famozni, ale jako dovolit mu rezii u filmu, ktery má tak velky odkaz na lonsky trhak The Conjuring, to snad mohl dovolit jen blazen... A to nemluvim o scenari! Ano, kdyby to mel cely pod taktovkou James Wan, to by byla jina, ale to je nazor asi kazdyho z nas tady. Kazdopadne plus pro me byla opet hudba ala Josepha Bishara, kterej je muj veeelikej oblibenec, ale vzhledem k tomu, ze jeho hudba se vyjima v hutnejch scenach a tady byla vsehovsudy jedna, bylo to zoufale malo. Film mel dohromady tak tri lepsi lekacky, z toho jednu vsichni zname nazpamet z traileru a to je pro film hororovyho zanru zoufale malo! Musim ale vyzdvihnout scenu ve sklepe, ta byla povedena, at furt jen nesoudim :D Podtrzeno secteno, docela jsem se divila, ze z napul vyprodanyho salu nikdo neodesel predcasne, protoze ta reklama a to ocekavani bylo obrovsky... Tento snimek ale po prvnim zkouknuti pada do kolonky, videno, nepotrebuju to videt znova a za tyden nevim o cem to bylo. Amen!
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Po opravdu velice nepovedeny jednicce mi tohle krasne spravilo chut! Kostra filmu sice nekolikrat ohrana, ale jako celek to krasne funguje.
Annabelle 3 (2019)
Po nudny jednicce a skvely dvojce prichazi pruser v podobe tretiho dilu. Na bubaky se ceka dlouho a kdyz prijdou, tukate si na celo. Na tohle ze James Wan dohlizel? Ale kdeze. Je sice skvely nasadit zpatky Veru a Patricka, ale tady se trosku jedna o klamani zakaznika, jelikoz jsou ve filmu dohromady nejakych 10-15 minut, film se okolo nich vubec netoci, ac by se to tak mohlo zdat. Jo jasne, mala Judy je skvela, celkove ty detsky herci v tech hororech docela valej, ale ta to bohuzel sama cely neutahne. Ani jsem nejak nezaregistrovala Bisharuv rukopis v hudbe, ta taky nemela grady jak jsme zvykly z drivejsich dilu The Conjuring universe nebo treba Insidious. Jako by tak nejak vsem dochazel dech a napady na bubaky si tady vycucali z prstu, uvidite vsechno mozny od vlkodlaka po neco, co vypada jak parodie na vetrelce. I lekacek je jak safranu... nejak to proste prestava zabirat a ja se po dnesku uprimne, ale vazne uprimne bojim o The Conjuring 3. O tech odnozich typu The Crooked Man, The Nun 2 apod ani nemluvim, ty uz jsem nejak odepsala automaticky. Skoda, velka skoda, tady uz se jedna jen a jen o prachy.
Ať vejde ten pravý (2010)
V podstate jen diky Chloe davam 3*...
Babadook (2014)
Prvni pulka vypadala velice slibne, vcelku slusna atmoska, ale pak vse, jak lusknutim prstu, upadlo do silneho podprumeru... Zadna lekacka, ve finale zadny vysvetleni, takze ztracena hodina a pul... A to jsem si myslela, ze Australani na horory nejsou levy...
Baby Blues (2008)
Nemam rada filmy, kde se ublizuje detem a co vic, zviratum! Ale pokud je tohle film podle skutecnosti, neda se svitit. Jako velky plus beru kratkou stopaz, ktera rychle odsejpa a mne prislo, jako kdybych zkoukla jeden dil nejakyho sitcomu. Kazdopadne - v tomhle pripade sedi "za malo penez, hodne muziky". Za zrejme velice malej rozpocet vnikl slusnej snimek plnej napeti a nasili. Jen skoda toho konce, ale nepredbihejme...4*
Best Coast: Our Deal (2011) (hudební videoklip)
Tenhle klip me dovedl k slzam a to se u videoklipu asi moc casto nestava, proto davam 85% za hodne silnej pribeh a hlavne pak Chloe, ktera je tady naproto k sezrani!
Billie Eilish feat. Khalid - lovely (2018) (hudební videoklip)
Takhle zni a vypada nebe.
Bite (2015)
Ztrata casu.. Na takovy mnozstvi hozenych savli nemusim ani koukat ve filmu, staci jit v sobotu rano do prace po Ipaku.