Recenze (197)
Temný případ (2014) (seriál)
Nejsem seriálový typ, takže mi trvalo, než jsem se k True detective dopracovala. Po prvním epizoděmě to chytlo natolik, že jsem zbylé díly série dala v kuse. Nadchly mě už úvodní titulky, Matthew a Woody byli naprosto skvělí. Druhou sérii sledovat nebudu, nechci si kazit dojem.
Dobrý ročník (2006)
Jeden z mých oblíbených filmů, ke kterému se díky jeho vtipu a pohodové atmosféře (a vínu, jasně) ráda vracím. A taky se mi líbí těch několik francouzských vět, které v české verzi zcela nepochopitelně předabovali do češtiny. A Marion Cotillard je okuzlující, stejně jako Russell Crowe.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Naprosto geniální! Mám docela ráda divadlo, ale nikdy jsem na žádném představení nebyla dvakrát. Tedy až na tuhle komedii...
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Podle mě nejlepší ze všech dílů básníků!
Visací zámek 1982 - 2007 (1993) (TV film)
Naprosto geniální mystifikace a nejlepší ze všech Zelenkových "dokumentů".
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
nejlepší večerníček :)
Láska přes internet (1998)
Nemám příliš v oblibě romantické komedie, ale tady musím dát 5*, a to především za Toma Hankse. Doporučuji určitě vidět v originálním znění
Československý filmový týdeník (1954) (seriál)
vynikající studijní materiál pro ty, kteří nezažili (stejně jako já) komunistickou propagandu....díky bohu.
Amadeus (1984)
geniální film ve všech ohledech
Skrytá identita (2006)
vynikající film s excelentními hereckými výkony