Recenze (276)
Trans (2013)
Vlastně je to dost dobrý film, v němž má hlavní roli hypnóza, kvůli které je následně příběh trošku komplikovaný. Díky tomu je ve filmu několik pěkných zvratů a to především na konci. Z filmu jsem byl mile překvapen. A McAvoy byl stejně dobrý jako ve Wanted.
Dům z písku a mlhy (2003)
Výtečné zpracování jednoho jednoduchého příběhu, v němž se odehraje několik nečekaných zvratů. Herci hrají na jedničku, Jennifer Connelly vynikne v celé své kráse a Ben Kingsley v celé své přísné odhodlanosti. Film se nevleče, naopak ten čas ubírá tak akorát, jak to k takovému dramatu sedí. Vyniká také těmi dlouhými, tichými záběry. Po emocionální stránce skvělé, soucítil jsem s postavami a čekal co dalšího napínavého bude dál. Jednou větou bych řekl, že je to ohromující drama s výbornými herci. Pesaram, she is a bird, a broken one. Your grandfather used to say that a bird which flies into your house is an angel. You must look upon his presence as a blessing.
Ukradni, co můžeš! (2001)
Velmi dobrá komedie z vojenského prostředí s parádním koncem. Vojáci se hádají, zda-li jsou ve východním nebo západním Německu, prodávají drogy a bez problému někoho sejmou. Do toho všeho přichází nový důstojník, který se s ničím nesere a hodlá všemu udělat přítrž. Velkým plusem u filmu je Joaquin Phoenix a povedená událost s tankem, který řídí sjetí tankisti.
Rumový deník (2011)
Čekal jsem alespoň polovinu zábavy, kterou jsem zažil u výborného Strach a hnus v Las Vegas. Nakonec jsem dostal podprůměrný brak, který nezachrání ani Johnny Depp. Skoro žádná vtipná scéna, příběh mizerný a dost se to vleče. Alespoň byla ve filmu pěkná Amber Heard.
Vzpomínka na Titány (2000)
Další z nadprůměrných sportovních filmů, jenž je navíc naplněn rasismen jako u Coach Cartera. Milovníci sportovních filmů si přijdou na své a nějaké motivace z toho filmu září. Milovníci filmů o rasismu si také přijdou na své. Celkově je to jeden z několika nejlepších filmů o americkém fotbalu, co jsem zatím viděl.
Anděl smrti (1998)
Tajemné, mystické a napínavé. Film si udržuje dobré tempo, Denzel Washington je dobrý herec a myšlenka filmu je zajímavá, co se týče náboženství a těch nadpřirozených "věcí". Ani bych neřekl, že je Anděl smrti jedním z horších Denzelovo filmů.
Herkules: Zrození legendy (2014)
Dávám jednu hvězdičku za Liam McIntyra a pár dobrých scén, protože celý ten film je úplně na hlavu praštěný plus je to samé kopírování různých filmů. A představitel Hercula? Směšný a nevýrazný. Film ještě k tomu hrozně sráží rating PG13, takže tu nehledejte žádnou krev a sex, což jsou dvě věci, které vyzdvihovaly Spartaca do výšin. Alespoň to není tak moc špatné jako Já, Frankenstein.
Willow (1988)
Vzhledem k tomu, že se jedná o starý film, tak je to velmi dobré fantasy a to jsem na to kdysi dávno narazil úplnou náhodou, když to zrovna dávali v telce. Milovníci fantasy žánru by tento snímek neměli ignorovat.
Velcí bratři (2008)
Kdo žere Stiflera z prciček, bude žrát i Velké bratry, v kterých mu výborně sekunduje Paul Rudd.
Legenda 17 (2013)
Nadprůměrný sportovní film o hokeji o jednom výborném hokejistovi. Kdo má hokej rád, tomu se film bude líbit, pokud mu tedy nevadí, že hlavními hrdiny jsou rusové.