Recenze (6 937)
Rudí prezidenti - Muž z lidu - Antonín Zápotocký (2018) (epizoda)
Antonín Zápotocký druhý komunistický prezident sice historicky ve stínu Gottwalda nicméně za jeho časů pokračovaly politické procesy ( podepsal 47 rozsudků smrti a naopak zmírnil tresty esesákům kteří působili v Lidicích a pak mohli odcestovat do západního Německa) , kolektivizace a to nej měnová reforma, která sebrala úspory lidem ( následně potlačené protesty). Prezident s literárními ambicemi, ale stejná svině jako ostatní.
Dabing Street - Monitoring (2018) (epizoda)
Fekální humor přetéka z obrazovky...tak nevím.
Inspektor Max - Trpké vítězství (2018) (epizoda)
Pokračování předchozího dílu, které vyvrcholilo tím, že tenhle seriál přeskočil z donchichotské rozverné polokomedie do hutné dramy, kde se řeší vražda blízké osoby a k tomu najde inspektor Max své vlastní pokračování. Nevím, co si mám o tomto díle myslet, ani jak ho hodnotit, ikdyž vím, že to není žádný zázrak, tak je to takové barevné, veselé ( ikdyž tedy zrovna tento díl..) něco s Kukurou, tak se tím dá zabít zoufalý večer.
Rudá záře nad Kladnem (1955)
Kdyby Zápotocký psal jenom tyhle bláboly dal bych jednu hvězdu za obsazení, jenže on byl taky prezidentem v padesátých letech, čili představitel naprosto odpornýho zlýho režimu.... film podle knihy prezidenta Zápotockého, kde lituju akorát Pepíčka Beka a Vlastu Chramostovou.
Polda - Jed v srdci (2018) (epizoda)
Jedna velká reklama na kouření, kdo najde víc než pět záběrů, kde se nehulí vyhrává psychologické sezení s Kolesárovou. Případ primitivní, přesto dnes zábavnější než obvykle u třetí řady.
Polda - Série 2 (2017) (série)
Druhá řada se poučila z první a přestala si hrát na to, že by měla mít těžiště v kriminálních případech, ale hlavní atrakci pro diváky přesunula do vztahové části a komediálních vsuvek. Vztah Matáska a Kolesárové je tu možná až zbytečně natahovaný, ale já byl spokojen. Nejlepší díly S02E02 a S02E06.
Skála (1996)
Ve své době vrchol žánru akční film se zajímavou story, ale když na to koukám dnes tak vidím jen americkou šablonu, podle který jsou ty filmy stejný. To nemění nic na tom, že Michael bay je extratřída.
Modrý kód - Polojasno (2018) (epizoda)
Nadprůměrný díl poslední z druhé řady. samozřejmě některé osudy otevřené pro pokračování. Já jsem zvědavý na další díly s ohledem na rozhovor se scénaristkou Lucií Paulovou , kterou po osmdesátém díle vykopli. Do osmdesátýho dílu tomu dávala Prima prachy a pak s mottem český divák si zvykne na postavy a pak se jich drží bude klesat kvalita a rozpočet. Tak dnad to nebude moc poznat.
Specialisté - Sebeobrana (2018) (epizoda)
Prvních patnáct minut opravdu hodně vyspělá seriálová filmařina, no a pak už jen dvě věci - jasný pachatel a pseudopokus o psychologickou dramatizaci postavy jinak skvělého Zadražila, který zastřelil neozbrojeného.
Modrý kód - Velké váhání (2018) (epizoda)
Mírně nadprůměrný díl, kde byly asi nejvýraznější Sandra Nováková jako odcestovatelka/neodcestovatelka a Mery Laurin vs Hušbauerova ex.