Recenze (70)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Další dobře strávené 2 hodinky času :-)
Maska (1994)
Na mě až moc počítačových efektů (já vím že ty šílenosti jinak nešli, ale ty ,,starý´´ efekty jsou podle mě vždycky lepší :-)
Cable Guy (1996)
1. hvězdička - boj na WC, 2. hvězdička - boj v středověké restauraci, 3. hvězdička - Jim Carrey, Jinak to byla BLBOST
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Velice povedeně natočené (jako LOTR 1 a 2) a sledování všech třech filmů v prodloužené verzi pro mě bylo skvělé, nechtěl jsem, aby to skončilo :-) LOTR 3 byl (pro mě) druhý nejlepší.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Film se mi velice líbil, ale začínám mít už opravdu pocit že s Frodem a Samem to není jen věrnost XD
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Víš Same, tenhle film byl opravdu dobrej.
Elita armády (2006)
WTF?? Asi polovina scén tam chyběla, záporák - rapový zpěvák (nesnáším rap), žalostně natočená akce, nezáživný postavy, nudnej story ohledně Van Damma (ani nevim jak se ve filmu jmenoval XD) a finální boj s šéfem (XD), kterej je úplně nelogickej a vůbec, o co tam šlo?? Takhle bych tu toho vypsal hodně, ale bolí mě už prsty z klávesnice :-)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Od začátku měl Bilbo větší osobnost než jiné postavy z LOTR, a také zde bylo více humoru.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Super film, jen já čekal že mimozemšťani budou zabijáci :-) Ale jinak 5 hvězďiček
Útěk z New Yorku (1981)
Komu z vás Snake připomíná Solid Snakea z Metal Gear Solid? XD