Recenze (83)
Venom (2018)
Jedním slovem - zklamání. Přijde mi, že se Tom Hardy k roli dostal nějakým omylem. Vůbec mi tam nesedí. Film nuda. Jednou ho vidět bohatě stačilo.
Shazam! (2019)
Lehce stravitelná comicsová jednohubka, která obsahuje vše, co tyhle filmy mají mít. Předvídatelný děj s morálním poučením. Záporáka z řad britských gentlemanů, který nemá moc co hrát. Sympatického hlavního hrdinu, v tomto případě dva, jak mladšího tak i staršího představitele. Sem tam nějakou tu hlášku a pár vtipů. Lehčí nadprůměr. Čtvrtá hvězda je čistě z mého rozmaru, protože Marka Stronga mám ráda a za zábavné závěrečné titulky.
Šmoulové: Zapomenutá vesnice (2017)
Zábavná, milá a modrá jízda pro děti předškolního ( a mladšího školního ) věku. Pokud máte malou holčičku, buďte si jisti, že Šmoulinka bude její nová hrdinka. :-)
Šmoulové 2 (2013)
Nachlup stejné jako první díl. Dítka jsou opět spokojena, dospělým neublíží. :-)
Šmoulové (2011)
Velmi příjemné překvapení. Dětem se film líbí, dospělí ho přežijí bez úhony. Gargamel a Azrael jsou super!
Batman (1989)
Můj první komiksový film a zároveň ten nej ve všech ohledech. A Michael Keaton jako Batman nemá chybu. Kam se hrabou ostatní. :-)
Coco (2017)
Musím říct, že docela zklamání. Vizuálně moc pěkné, ale to je tak všechno. Děj předvídatelný, písničky nic moc, trochu nuda.
Thor: Ragnarok (2017)
Pro mě asi nejlepší marvelovka. Spousta zábavy, akce a hlavně humoru. I na hercích je vidět, že si natáčení užili. A jako třešnička na dortu....Jeff Goldblum. :-)
Lesní rituál (2017)
První půlka je fajn. Hutná atmosféra, tma a samý les. I když předvídatelné ( člověk už si v duchu tipuje pořadí obětí :-) ), je to paráda. Ale jakmile dojde na vysvětlování a objeví se obludka, začíná to jít do háje. Atmosféra je v tahu. A závěr stojí za prd úplně. Kdyby byla kvalita stejná od začátku do konce, bylo by to za 4*, takhle je to jen průměr ***.
Wer (2013)
Ale jo, jednou se to dá v pohodě shlédnout, slabší průměr.