Recenze (45)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 3 (2023) (epizoda)
Závěrečná scéna neměla chybu!
Na mušce - Hello, Losers (2022) (epizoda)
Ani Phoebe Waller-Bridge není dokonalá. Žalostný propad v hodnocení mě sice předem upozornil, že finále nebude světové, ale nakonec je úplně absentující. V GOT se utrhli scénáristé z řetězu, ale tady to vypadá spíš na proflámovanou noc, která skončila šílenou kocovinou a prázdným mastným papírem s nápisem The End, který byl omylem přidán do závěrečného scriptu.
Joker (2019)
Nejlepší komiksový film od Nolanova batmana. Nejsilnější origin story.
Parazit (2019)
I didn´t expect this...
Le Bureau des Légendes - Season 4 (2018) (série)
4. série je bohužel propad o hvězdu. Linky přeskakují až moc rychle, a chybí zde ta hlavní, která by se táhla od začátku a bylo na ní odkazováno už v prvních dílech, tak jak bylo zvykem v sériích předchozích. Kvůli tomu zde chybí ten binge watching chtíč, protože epizody dostatečně negradují směrem k finále a stojí o samotě.
Maniak (2018) (seriál)
Nevěděl jsem, co přesně očekávat, ale Fukunaga Vás vezme na projížďku jako v True Detective, s kterou nejde přestat. Herecké výkony lepší být nemohly, a je až zvláštní jak vše funguje. Různé příběhové okénka od lemura až k Islandu by v cizím podání působily asi jako bláznovství a smaženice všech druhů hub, ale Maniac přináší sofistikovanou podívanou. Některé charaktery mají podobu jak z ruky Wese Andersona, což někdy dělá realitu víc crazy než A,B,C příběhy. Seriál je celkem jízda, co nemusí pochopit každý, ale scénář přitáhl jak režiséra tak i přední herce do tohohle projektu, takže předčasná kritika je zbytečná. 10 dílů uteče jako voda.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Pilot navnadil akcí, ale zbytek série už laťku nepřekročí a najdou se i hluchá místa. Třeba dějová linka s operatorem dronů je absolutně nadbytečná. Hlavní zápletka je dost předvídatelná, ale pořád se jedná o koukatelnou popcornovou zábavu, kdy je třeba někdy přimhouřit oko nad nelogičností chování některých postav. Hlavní duo si postupně buduje vztah a až ke konci je vidět trochu chemie a popichování mezi nimi.
Le Bureau des Légendes (2015) (seriál)
Každý, kdo se zajímá o seriály dokáže vyjmenovat z hlavy nějaký seznam kvalitní tvorby, a zároveň dokáže odhadnout jaký připravovaný projekt má potenciál, že bude stát za to. Najít ale seriál z roku 2015, který má jen 60 hodnocení, a drží se tedy pod radarem, avšak kvalitativně jde o naprostou špičku, tak je jako najít poklad. Binge watching v té nejlepší podobě a jeden z nejlépe zpracovaných špionážních výtvorů, který působí realisticky a dokáže odkazovat i na současnou situaci Sýrie, bez toho aniž by působil uměle a jednotvárně. Vive la France.
Taboo (2017) (seriál)
Hmmmm.
Westworld (2016) (seriál)
Epizoda S01E06 byla přímo na steroidech, tak se těším jak to bude ještě dál gradovat.