Poslední recenze (1 045)
Roztomilý člověk (1941)
Tak netopýr? :-) Absurdní komedie v těžké době.
Identita - příběh českého grafického designu (2024) (seriál)
Dokument je podařený, v řadě ohledů překvapil a předčil očekávání. Jistě si ho užijí a něco svého si v něm najdou laici i odborníci. Bezpochyby bylo ambicí tvůrců také vzdělávat. Nedává mi tedy moc smysl, že už po měsíci není seriál nikde online. To je jako bliknout ve tmě baterkou. Pokud to bude za rozumné peníze, určitě si ho řada vzdělávacích zařízení i jednotlivců rádo koupí. Budu rád za echo, pokud se situace změní.
Aquaman a ztracené království (2023)
DC se skutečně vrací zpět ke kořenů. A místo komiksárny pro 12leté diváky vyprodukovalo komiksárnu pro diváctvo 10leté. Vzhledem k cílovce je dvouhodinová stopáž naprosto brutálně přestřelená. Závěrečný fight byl odfláknutý. Ale chápu, že dalších 20 min. podmořské epické bitky, jakou by si ovšem ďábelský (a naprosto nevyužitý) eko-ultra-záporák určitě zasloužil, by už děcka prospala nebo začala tvořit selfíčka a tanečky na tiktok s Momoem na plátně za zády.
Poslední deníček (20)
My všichni školou povinní
Filmy ze školního školních lavic fascinující tím, že jsme tím tak trochu všichni prošli a všichni tomu tak trochu rozumíme. Narozdíl od např. akčního špionážního thrilleru a vlastně většiny žánrů...
Zde je mých top 5 filmů ze školního prostředí (+ jeden seriál):
Cesta do hlubin študákovi duše
a samoazřejmě nelze vynechat seriál Ochránce.