Recenze (118)
Rituální zabiják (2023)
Strašné!
Dokonalé dny (2023)
Dokonalý film. Asi nebude pro každého, ale mně sedl. A ta úžasná hudba...
Král a já (1956)
Pěkné to bylo a etcetera, etcetera...
Příběh jeptišky (1959)
Nečekal jsem to, ale film mě bavil od začátku do konce. Úžasná Audrey Hepburn.
Vyšší princip (1960)
Jeden z nejlepších českých (československých) filmů vůbec.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Neviděl jsem všechny díly, ale to co jsem viděl se mi líbilo. Nechce se mi věřit, že takhle dobrý seriál natočila televize Prima.
Duna: Část druhá (2024)
Lepší než první díl. Natočeno je to krásně, ale ten příběh mě vůbec nebaví.
KaprKód (2022)
Zvláštní, ale hodně zajímavý dokument. Nenudil jsem se.
Signál (2024) (seriál)
Na jedno zhlédnutí v pohodě.
Její tělo (2023)
Bavilo mě to. Na debut hodně dobré.