Recenze (82)
Život zvířat (2008)
Nemít film tak malej rozpočet, mohlo z toho bejt celkem solidní dílo... // 40%
Blakkwood - Chimaera (2015) (hudební videoklip)
Chudák Fosco že musí rapovat s těmahle vyměklýma odpadama. Třeba jednou přijde den, kdy Fosco zruší celej BW, odpojí se od svýho zoufalýho kámoše LD a přejde pod BIGG BOSS...
Lukrecius Chang feat. Hugo Toxxx: Hustler (2011) (hudební videoklip)
Ten beat je fakt královskej. Škoda že Chang moc neumí..
The Lords of Salem (2012)
Vizuální mistrovské dílo.
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Nejgeniálnější bezmluvný animovaný seriál od dob co vznikl Krteček! // 93%
Korgoth of Barbaria (2006) (TV film)
Tohle je fakt animák tisíciletí! // 99%
Liga spravedlivých: Bohové & monstra (2015)
Tohle se mi líbilo víc než všechny DC animáče vydávaný za poslední 3 roky. Je to sice něco uplně jinýho, ale podlě mě krok správnym směrem! // 72%
Kocour v botách: Tři ďáblíci (2012)
Doporučuju verzi s CZ dabingem.! Jinak jeden z nejlepších kraťasů, kterej sem kdy viděl.. // 85%
District 9 (2009)
Nápad a vizuální zpracování sou naprosto super. Škoda že film nedostali realištější chování lidu. Prostě fakt, že vláda vypustí dva miliony zvířecích mimozemšťanů mezi normální lid mi totálně trhá mozkový blány... // 91%
Scooby Doo! Frankenhrůza (2014)
Skvělej díl. Aspoň sem si zlepšil chuť po předchozím scifi s měsíční příšerou. Jediná věc která mě tu teda vytočila byl !zase! ten agent. Proč je doháje v každym druhym díle hlavní podezřelej nakonec speciální agent?!?! // 86%