Recenze (22)
The Bronze (2015)
Fakt jsem se luxusně pobavila.
Skrytá čísla (2016)
Příjemný film, dobré téma, ale velmi lehkovážně zpracované, trošičku (vlastně celkem dost) kýčovitě. Ale na jedno shlédnutí fajn.
jOBS (2013)
Vedle filmu Steve Jobs (od Boyla) plytké, nudné.
Co by kdyby (2014)
Na americký film žánru komedie/drama, se tomuhle filmu ve své kategorii může málo filmů...vlastně mě ani žádný zrovna nenapadá. Vtipné, ze života..
Padesátka (2015)
Satira, kdo to nepochopil, jeho minus..... :)
Spatřil jsem světlo (2015)
Hodně uživatelů píše, že filmu by pomohla kratší stopáž...no možná kratší stopáž a zázrak by mohli pomoci :). Tom H. i ta Olsenka se fakt snažili... ale životní příběh jak přes kopírák, dlouhé, nudné a ten jihoamerický přízvuk mě naprosto odrovnává...to se nedá poslouchat...:)
Zkus mě rozesmát (2011)
Jedna hvězda za tu spící havajskou chůvu :D
Murder in the First (2014) (seriál)
Kolem Toma Feltona padají lidi jako hrušky :D :D no, role slizounů mu fakt sedí :D
Stoker (2013)
První půlhodina vypadal dobře, ale potom....
Purpurový vrch (2015)
Tak s odřenýma ušima. Ten nejpředvídatejnější příběh a nesympatická hlavní hrdinka mají jediné štěstí, že ve filmu byla i skvělá herecká trojice (Wasikowka, Hiddleston, Chastain), skvělá grafika a vizuál, a velký nedostatek filmů tohoto žánru.