Oblíbené filmy (9)
Maléry pana účetního (1980)
Forrest Gump (1994)
Kolja (1996)
Fantozzi (1975)
Hoří, má panenko (1967)
Ecce homo Homolka (1969)
Homolka a tobolka (1972)
Babel (2006)
Zlodějka knih (2013)
Nejpůsobivější film, co jsem kdy viděl. Viděl jsem válečnáky, kde umřelo víc lidí, atmosféra byla ponurejší, ale tohle u mě zabodovalo nejvíce. O to víc je mi líto, že tu za pár dní uvidím komentáře některých rádoby kritiků a intelektuálů, kteří: a) najdou na něm milion chyb, b) budou pronášer řečičky typu: bylo to moc černé, moc bílé, zkrátka všechno špatně, c) vyčtou, že komín na domě pochází až z poválečného období ( jako třeba u Titaniku: Chyba ve filmu: Na lodi jsou malby až z roku 1917 - no to nikdo nerozdýchá!! - zamyslete se nad sebou a nebuďte ti, co si film přejedou 100x, a potom s výkřikem Ha, chyba! sem napíší, že knoflík hlavní představitelky je v další scéně otočen o 0,1 stupně. Já osobně film považuji za jeden z nejhezčích, jaký jsem kdy viděl. Výborně zvolené obsazení a výborný herecký výkon, atmosferická hudba a prostředí dělají z tohoto snímku krásný a zároveň smutný zážitek.