Recenze (47)
Hellions (2015)
Ja som este nikdy v zivote nevidel nic hlupejsie... toto je prvy film v mojom zivote, ktory tu hodnotim ako "odpad!".
Konec světa (2008)
Najhorsi film aky som kedy videl...idem sa opit do komy, aby som zabudol!!!
Lži mé matky (2005) (TV film)
Trapnost vela pasazi z tohto filmu nepozna hranic (ked sa dve najmudrejsie zbavovali tela...). Citam tu komentare ako emotivna a skutocna drama a pod. Myslim, ze v Kanade nech radsej hraju hokej a netocia take primitivne hluposti...Jedna hviezdicka pre Hayden...NIC VIAC!
Nevinnost (2011)
Dokonalost sama osebe. Vyborny film s excelentnymi hereckymi vykonmi. Mlada Anna Linhartova je uzasna a dufam, ze z hereckej sceny hned tak nezmizne. Ana Geislerova famozna ako vzdy. Uf, poviem vam, potrebujem to predychat. Rozdiel medzi ceskou a slovenskou kinematografiou je desivy.
Smrt panen (1999)
Neviem, co na tom bolo mysteriozneho...zato na tony pesimizmu... Prepacte ale pre mna to bola totalna hlupost a to uz ani nevravim o tom, ze otec sa po smrti piatich dcer usmieva...Film bez ladu a skladu, jedna hviezdicka je pre Kirsten, nic viac...
Vyvolený (2000)
Zaciatok a koniec za 5 bodov, uprostred som sa ale pri niektorych pasazach trocha nudil. Inak ale velmi dobry film...a koniec naozaj nemal chybu...toto som necakal
Jsem číslo čtyři (2011)
Chcel som to vzdat uz na zaciatku, ale dal som im sancu...nic svetoborneho, ale pacit sa bude a pozriet sa urcite da. U mna za 3*, ale dam 4 za Teresu Palmer...
Impérium (2002)
4H za poucnost, a dufam ze tak skoncia vsetci jemu podobni...
Exploze (2009)
Tak toto ani nahodou!!!
Expendables: Postradatelní (2010)
Trosku to prehnali, ale len trosku, a preto aj ja trosku prezeniem a dam 5*. Ti herci, co sa tuto stretli, tak toto este moje oci nevideli...a preto musel byt aj dej megaakcny...Dedkovia si zaspominali na svoje najslavnejsie casy a ja si myslim, ze im to vyslo.