Recenze (535)
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Spíš už z nostalgie 3*.
Ztraceni v Mnichově (2015)
Tak to byla opravdu pecka. Výborný počin, díky za něj!
Zrcadlo (2014) (amatérský film)
Oceňuji kameru a hudbu i celkové melancholické pojetí, zajímavý počin.
Kobry a užovky (2015)
Není to tedy úplně příjemný film, dostane vás deprese, ale je sakra dobře natočený a zahraný!
S láskou, Rosie (2014)
Velice milé, sympatické, smícho-slzo-pudné. Moc dobŕe se na to dívá a ne, že ne.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Prostě zábava..
Kód Enigmy (2014)
Ten konec mě vzal, sto minut se díváte na dobrý film a poslednich dvacet minut to je najednou o level jinde.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Jelikož jsem celou sérii četla, nemohla jsem být překvapena nedostatkem akce či celkovým pojetím filmu. Spokojenost byla a teď už jen vydržet do velkého finále, těším se!
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Dělali jsme doprovod šestiletému, ale myslím, že jsme se bavili o dost víc než on ;-). Prostě miluju tučňáky, mám to i v popisku, takže netřeba nic dodávat.
Interstellar (2014)
Ze všech novodobých survival-destiny-menkind-family-space-future filmů ten nej.. Naprosto nic jsem nečekala, o to větší překvapeni jsem dostala. A ne, neberu ty kritiky tady, co se pošťourají ve všem možném a důležitě to panu režisérovi nandají ze své pozice znuděných a již-jsem-tohle-vše-viděl-a-mas-tam-chyby-tak-to-na-mě-nehraj pozérǔ. Protože tohle je film roku a Nolan je pan režisér. Klobouček.