Poslední recenze (34)
Digitální (R)evoluce (2023) (seriál)
První seriál mapující českou (a slovenskou) kryptokomunitu, pokud se nemýlím. Pro boomery, kteří u piva nadávají na to, že "ti mladí dneska stojí za hovno a akorát sjíždí Tik Tok" možná překvapivý pohled na trochu jiné mladé, kteří kupodivu dělají něco konstruktivního a mají v hlavě srovnané priority i morální hodnoty. V době, kdy to píšu, stojí btc 67 500 dolarů, to jen tak pro zajímavost. Třeba to za pár let bude směšně málo. Anebo moc.
Tichý zahradník (2022)
Herecké výkony na jedničku bohužel nestačí, pokud zbytek filmu nefunguje. V tomto případě nedrží pohromadě jednotlivé příběhové linie, matoucí je také prostředí, které příběh hází do jakéhosi absurdního bezčasí a na němž je vidět, že tvůrcům chyběly finance. Respekt ale za to, jak obětavě se své nevděčné role zhostila Sigourney. V tomto případě si troufám hádat, že tato obětavost nebyla vedena postranními umysly (nemohla ani omylem pomýšlet na Oscara).
Oppenheimer (2023)
Film viděn 2x v IMAXU Flora. Při první projekci jsem byla tak zahlcena audiovizuální stránkou, že mi utíkaly dialogy. Ty jsem měla šanci pořádně vnímat až při druhé projekci. Cením si toho, do jakého tématu se Nolan pustil v dnešní válečné náladě, kdy cokoli jiného než řinčení zbraní Bidenova administrativa nepodporuje, respektive nepodporovala v době vzniku filmu. Pro jednou má zase člověk pocit, že umění dokáže i důstojně nastavovat zrcadlo době. Několik lidí po skončení promítání tleskalo.